February 21, 2013

Happy 26th birthday Ashley Greene!!


Přesně v tento den ale před 26 lety se narodila rodičím Michelle a Joevi Greene holčička jménem Ashley, no a tato Ashley se rozhodla stát herečkou. Herečkou se opravdu stala a díky úspěšným filmům ságy Twilight také velice dobrou a úspěšnou.
Z malé holčičky Ashley Michelle Greene se stala velká, krásná a talentovaná žena, která má mnoho báječných fanoušků a lidí, kteří jí mají moc rádi.
Mnoho těchto fanoušků skoro z celého světa se zůčastnilo narozeninového projektu pro Ashley, o kterém už jsem vám taky psala. Projekt pořádala stránka Ashley Greene Brazil a já sama jsem se jej zúčastnila :D jako jediná češka. Na toto video se mužete podívat ZDE. Myslím, že mě poznáte, jo a vím že vypadám hrozně ale to je vedlejší ;)
Takže já Ashley přeju vše nejlepší, hodně štestí, zdraví, lásky a pracovních úspěchu, hodně novým dobrých filmů a hlavně aby se měla dobře a byla šťastná!! Happy Birthday Ashley Greene!!
P.S. sama Ash to video viděla a napsala o tom i tweet!!

3 comments:

  1. Taky přeju všechno nejlepší! A hlavně hodně úspěchů :) A vždyť v tom videu vypadáš suprově! Je skvělé, že ses zapojila :)

    ReplyDelete
  2. Pridávam sa, prajem všetko naj! A to video je skvelé. Je to od jej fanúšikov (aj od teba) veľmi milé. A náhodou na tom videu vyzeráš dobre :)

    ReplyDelete