February 08, 2013

The Lost Symbol - Dan Brown


Název: Ztracený symbol
Autor: Dan Brown
Počet stran: 460
Nakladatelství: AGRO
Četla jsem: v češtině
Obsah: Po Andělech a démonech a Šifře mistra Leonarda je to již třetí příběh se symbologem Robertem Langdonem. Tentokrát neopustí domácí půdu a po svých předchozích zběsilých šetřeních v evropské kolébce (Římě, Vatikánu, Paříži a Londýně) se prvně zaplete do noční dešifrovací honičky na území USA, a to přímo v jeho hlavním městě Washingtonu D.C.
K řešení záhady je vyzván hrůzostrašným předmětem ležícím na zemi v Kapitolu, ukazujícím na nástropní fresku s obrazem George Washingtona, který je tam zpodobněn jako pohanský bůh. A není samozřejmě náhodou, že bývalý americký prezident George Washington se zednářským kladívkem a zednářskou ložící položil roku 1793 základní kámen Kapitolu. Ve Washingtonu se odehrává honba za legendárním zednářským pokladem…
Můj názor: K přečtení této knihy jsme se rozhodla pár týdnů potom, co jsem dočetla knihu Andělé a Démoni, taktéž od Browna. Pořád jsem si ale nebyla jistá, nechtělo se mi to kupovat, ale když jsem na Vánoce dostala ten tablet, tak bylo jasno :D stáhla jsme si to jako E-Book a četla v tabletu. Kámoška mi taky říkala, že si to mám přečíst, tak jsme se do toho s radostí pustila. Ten začátek všechno bylo super, napínavé a zajímavé. Vlastně mě to bavilo celou dobu až pak ten konec byl, takový dost zamotaný, následně jsem se dozvěděla něco zajímavého ale ten konec jsem vážně myslela že bude o něco lepší. Nevím jestli to bylo tím že to bylo takové opravdu podivné to ukončení nebo tím, že jsem to já pořádně nepochopila. Kámoška z toho byla každopádně nadšená :D Ona to není vůbec ale vůbec špatná knížka, je úžasná, strašně dobře napsaná, jenže já jsem ten konec prostě nepochopila, to je vše! :)
Hodnocení: 6 / 10

1 comment:

  1. Pokud mě paměť neklame, tak jsi mi myslím jednou psala, že až napíšu recenzi na film Ladíme, tak ti mám dát vědět :D Tak už ji mám na blogu :))
    http://justa.blog.cz/1302/recenze-filmu-ladime

    ReplyDelete