March 16, 2013

Alexi Lubomirski new HQ photo 2012

Emma se objevila v časopise V, kde byl zveřejněn krátký článek a její fotka od Alexie Lubomirskiho z roku 2012. Článek si můžete přečíst dole!




"Vyrůstala jsem na filmovém place, vyzážistky byly jako moje náhradní maminky," vtipkuje Emma Watson, která je nyní, jako dospělá zodpovědná žena, tváří barevné kosmetiky In Love od Lancôme. Inspirována jarními květy a pařížskou romantikou, tato kelekce je plná červených odstínů pro oči, tváře, nehty i rty. Tužka na oči je v odstínu hlubinné modři a Jade Crush, kdežto mezi Emminy oblíbené patří transparentní neonové balzámy na rty. "Všechny čtyři barvy se dají snadno nosti,"říká Watson. "A protože jsem velice bledá, tvářenky jsou moje. Výborné na nich je to, že je můžete mít po celém obličeji, skoro jako pudr, a vypadáte tak zdravě!" Poslouchejte profíka. Ví o čem mluví.
zdroj: http://emmawatsonfan.net/

5 comments:

  1. Ta fotka je fakt skvělá, sekne jí to tam. Už se těším na ten její nový film, podle traileru to vypadá dobře:)

    ReplyDelete
  2. Beautiful Creatures jsem neviděla a asi to ani nebudu mít v plánu, popis filmu mě nijak nezaujal :D

    ReplyDelete
  3. Krásná fotka♥ :-)

    ReplyDelete
  4. Ty môj svätý bože! Tá fotka už ani nemôže byť viac dokonalá :)

    ReplyDelete