March 12, 2013

City of Ashes - Cassandra Clare


Název: City of Ashes
Série: The Mortal Instruments
Počet stran: 400

Nakladatelství: Mladá fronta
Autor: Cassandra Clare
Četla jsem: v češtině
Obsah: Clary Frayová si toužebně přeje, aby se její život zase vrátil do normálních kolejí. Ale co je vlastně normální, když jste lovec stínů, zabíjíte démony, vaše matka je v kómatu způsobeném kouzlem a vy najednou vidíte vlkodlaky, upíry a víly? Kdyby se Clary obrátila ke světu lovců stínů zády, mohla by trávit víc času se svým nejlepším kamarádem Simonem, ze kterého se postupně stává něco víc než jen kamarád. Lovci stínů ji však nehodlají nechat odejít, obzvláště její pohledný, avšak nesnesitelný znovunalezený bratr Jace. Navíc jediný způsob, jak by mohla Clary pomoci své matce, je najít Valentýna, ničemného a nejspíš šíleného lovce stínů, který je zároveň jejím otcem. V druhém díle napínavé trilogie autorka vtáhne čtenáře zpět do temných spárů newyorského podsvěta, kde láska vždy znamená nebezpečí a moc s sebou přináší smrtonosné pokušení.
Můj názor: Druhý díl ze série The Mortal Instruments nazvaný City of Ashes. Do této knížky jsem se pustila v podstatě hned po dočtení prvního dílu City of Bones.  Tady bylo v podstatě více akce než v dílu prvním ale také se tady toho dělo méně mezi Clary a Jacem. Tadle knížka byla více zaměřena na Simona a Luka a trošku méně na Jace a Clary. Ano, líbila se mi ale nijak zvláště mě nepřekvapila, ten první díl se mi líbil víc! Opravdu nevím, jestli se mám ještě pouštět do třetího dílu City of Glass, stažený to mám ale otázka je jestli to budu číst a kdyby ano tak teď se do toho pouštět rozhodně nebudu, chci si od The Mortal Instruments odpočinout a nejspíš se pustím do Insurgentu od Veronicy Roth. 
Hodnocení: 7 / 10

5 comments:

  1. Tak to budu držet palce, aby nějaká ta diskotéka vyšla :) To já na takový akce moc nejsem, takže mě to tam ani neláká, i když kamarádky už jednou jít chtěly :D A o Silvestru jsi mi nic neříkala :D

    ReplyDelete
  2. Woooow, tak to je hustý! To mně se jednou o tom mém idolu taky zdálo. On mě jenom ve snu chytil za zápěstí, ale pro mě to bylo, jako by se mě chytil ve skutečnosti, úplně jsem cítila jeho ruku :D

    ReplyDelete
  3. Myslíš ty štítky? Jako outfits atp nahoře? To normálně máš v rozvržení a dáš přidat miniaplikaci a tam si vybereš ty štítky a vybereš jaký chceš. :) A jen si to pak přetáhneš kde to chceš. :)

    ReplyDelete
  4. Nie vždy sa pokračovania podaria :/ Ja som čítala zatiaľ len prvú časť, a chcela by som si prečítať aj túto, ale dostanem ju pravdepodobne až na narodeniny, tak si ešte niekoľko mesicov budem musieť počkať... :)

    ReplyDelete
  5. Jé, netušila jsem, že to má pokračování.

    ReplyDelete