April 06, 2013

Beautiful Disaster - Jamie McGuire

Název: Krásná katastrofa
Autor: Jamie McGuire
Počet stran: 376

Nakladatelství: Fortuna Libri

Četla jsem: v češtině
Anotace: Zbrusu nová Abby Abernathy je hodná holka. Nepije a nenadává a ve svém šatníku má přiměřené procento slušných svetříků. Abby věří, že za svou temnou minulostí udělala tlustou čáru a může začít nový list na nové škole, se svou nejlepší kamarádkou Americou. Travis Maddox, štíhlý, vypracovaný a pokrytý tetováním, představuje přesně to, čemu se Abby potřebuje vyhnout. Travis tráví své noci vyhráváním peněz v pěstních soubojích a své dny jako místní celebrita. Překvapený Abbyinou odolností proti jeho kouzlu se ji Travis rozhodne vtáhnout do svého života vykutálenou sázkou. Jestli prohraje zápas, bude držet měsíc celibát. Jestli prohraje Abby musí žít v jeho bytě stejně dlouhou dobu. Tak jako tak nemá Travis ani tušení, že zažije největší zápas svého života.
Můj názor: Na tuto knížku jsem narazila docela náhodou na GoodReads a ihned mě zaujala. Né, tak dobře, první co mě na té knížce zaujalo je její úžasná obálka, do které jsem se ihned zamilovala. Když jsem to začínala číst, tak jsem v podstatě neměla tušení o čem to je ale zaujala mě. Je to první knížka z žánru New Adult, nějakým způsobem už mě začal nudit žánr YA, ze kterého jsem přečetla v poslední době docela dost kníh. Toto bylo hodně příjemným zpestřením a jsem opravdu hodně ráda, že jsem si knihu přečetla. Kniha je o Abby, která spolu se svou nejlepší kamarádkou Americou odešla z rodné Wichity na Eastern University, kde si Mare (zkratka pro Americu) najde přítele Shepleyho. Ten bydlí v bytě se svím bratrancem Travisem Maddoxem, nebo-li také Travis „Mad Dog“ Maddox, tuto přezdívku má protože není zrovna svatoušek. Na nájem si vydělává zápasením a holky střídá více než ponožky. Prvně to bylo mezi Abby a Travisem pouze přátelstí, které se pomalu proměnilo v něco víc, Abby se stala jeho „holubičkou“ jak ji Travis oslovoval. První třetina byla naprosto super, moc se mi líbil ten vztah, který měla Abby s Travisem, on ji miloval, opravdu moc ji miloval. Další třetina, no dělo se tam toho hodně. Celá knížka je přímo nacpaná dějem, který vás nutí číst dál a dál, nebo jako mě vás donutí ve dvě ráno, vstát z postele a přečíst si alespoň ještě jednu kapitolu. Toto se mi nestalo ještě u žádné knížky, ať už se mi knížka líbila sebevíc nikdy jsem kvůli ní neobětovala svůj milovaný spánek. Krásné Katastrově se to podařilo hned několikrát. Je to šílené, něco jako dlouháá noc, kde musíte pořád pokračovat protože jinak to nejde. Hlavní mužská postava Travis byl svou holubičkou naprosto posedlý a když byl s ní bylo to šílení, když bylo od sebe bylo to ještě šílenější. Abby v tom měla hodně nejasno, Travis v tom měl asi až moc jasno, protože ten způsob jak jí miloval byl nádherný ale zároveň docela i děsivý. Tu knížka prostě nejde přestat číst, protože musíte pořád přemýšlet co se bude dít dál, tady totiž nikdy nevíte co čekat. Knihu si bohužel nemůžete koupit hmotně, protože vyšla pouze jako ebook, kterou si můžete stáhnout zde (tj. verze co jsem četla já).
 Hodnocení: 9 / 10


2 comments:

  1. Znie to skvelo. Anotácia aj tvoja recenzia je skvelá. Ak by som mala čas, určite by som si ju prečítala :) Inak, to čítanie do druhej rána poznám. :D

    ReplyDelete
  2. Pááááni, už se hrozně moc těším, až si tu knížku přečtu :) Nejdřív dočtu poslední díl Hex Hall (snad to nějak přelouskám :D) a pak se na to okamžitě vrhnu ♥ :)

    ReplyDelete