April 30, 2013

The Host



Název: Hostitel
 Rok: 2013
Režie: Andrew Niccol
Popis: Po úspěšné invazi teď Zemi kontrolují neviditelní mimozemšťané. Takzvané Duše přebírají kontrolu nad myslí člověka, používají jeho tělo a zdánlivě beze změny žijí jejich životy. Každý člověk se stane pro Duši pouhou schránkou a hostitelem. Hlavní hrdinkou filmu je Melanie, mladá dívka, která patří mezi zbývající „divoké“ lidi a která se bezhlavě zamiluje do kluka jménem Jared. Byla by to celkem obyčejná lovestory, ale po jedné z honiček je Melanie zajata a její tělo si bere Duše jménem Poutnice. Poutnice je překvapena a zavalena hotovou tsunami vzpomínek a silných emocí, jimž vévodí láska. Stane se to, na co nejsou Duše příliš zvyklé. Melanie se odmítá své mysli a svého těla vzdát. Poutnice chtěla původně ze vzpomínek odhalit úkryt zbývajících lidí, houževnatá Melanie ji v nich ale ukáže sílu lásky. Mimozemská Duše sama této síle nečekaně podlehne a v překvapivém spojenectví se pak vydají hledat Jareda, kterého obě milují. Stejně odhodlaná jako Melanie je ovšem i Duše jménem Hledačka s jediným úkolem – dopadení všech přeživších a ochrana nové rasy.
Můj názor: Myslím, že všichni fanoušci ságy Twilight od S. Meyer ví i o druhé knížce od této báječné spisovatelky nazvané Hostitel. Tadle knížka patří rozhodně mezi jedny z mých nejoblíbenějších, četla jsem ji několikrát a v mé malé knihovničce má vyhrazené speciální místo. Ale už dost o knížce a o mě. Ma motivy tohoto bestselleru byl natočen i film v hlavních rolích se Saoirse Ronan jako Melanie, Maxem Ironsem jako Jaredem a Jakem Abelem jako Ianem. Po pravdě řečeno na film jsem se těšíla snad od doby, kdy jsem zjistila že se bude natáčet! Sledovala jsem každičkou informaci a každičký trailer co se objevil. No a před nějakou dobou tento film konečně přišel do kin. Já jsem jej viděla nedávno a musím říct, že to byla bomba. Ikdyž na ČSFD nemá zrovna dobré ohlasy, ale k čertu s ČSFD, mě se to líbilo. Co líbilo? Já jsem z toho filmu přímo unešená. Bála jsem se že tam nebudou ty rozhovory co velda Mel s Wandou v hlavě, ale ony tam byli. Vlastně tam byli všechny, naprosto všechny scény které se objevili i v knížce. Když jsem ale zjistila kdo bude hrát Iana, tak mě trošku zamrazilo, moc se mi to nezdálo ale nakonec byl Jake jako Ian úžasný, ten vztah mezi Wandou a Ianem jsem měla ráda jak v knížce tak i na plátně. Já opravdu nevidím jedinou věc, která by se mi nelíbila, hledačka byla super, Jamie byl super, Jared byl super. Moc se mi taky líbilo že tam dali i tu scénu kde (spoiler:) na konci potkají další skupinu lidí. Celou dobu jsem byla taky hodně zvědavá na to jak bude na konci vypadat Wanda v jejím novém těle, musím říct že vybrali opravdu dobrou herečku, kterou byla jen tak mimochodem Emily Browning. Docela ráda bych i řekla že se mi tam něco nelíbilo, ale kromě toho že větu kterou měli říci na konci, tak řekli uprostřed asi nic nenajdu! Nevím jak vy ale já ten film nevidím naposledy!

5 comments:

  1. Ja som ešte Hostiteľa nevidela, ale chystám sa. :)

    ReplyDelete
  2. Ještě jsem hostitele nečetla, takže si raději nebudu číst děj :-D :-)..mám v plánu si ho přečíst o prázdninách ;)

    ReplyDelete
  3. No.. je fajn, že se objevil někdo další, kdo je nadšenej i z filmu :D Já ho viděla hned druhý den co se u nás objevil.. Jinak.. některé věci mi tam chyběli, třeba takovej fotbálek nebo Walter, taky mi přišlo to Wandino spřátelení s lidmi hrozně uspěchané.. Ale nejvíc mě asi zarazila Emiyl.. Mám jí ráda jako herečku, ale prostě to pro mě není Pet.. Ale jinak jsem byla spokojená :D

    ReplyDelete
  4. Hostitela som videla, a veľmi sa mi ten film páčil! Bol úplne dokonalý, tie scénky aj herci (aj keď sa mi prv výber moc nepozdával). Priznám sa, že knihu som nedočítala ani dopolovice, moc ma nezaujala. Ale film bol perfekný. Možno keby som si teraz knihu prečítala, páčila by sa mi, ale neviem, no :D Ak budem mať príležitosť, požičiam si ju z knižnice a uvidím. No a čo sa týka Emily, ešte pred pozretím filmu som čítala, že Wandine nové telo bude hrať ona, a neviem, veľa ľudí hovorí, že sa tam nehodí, no podľa mňa nebola zlá. :))

    ReplyDelete
  5. Většinou na Tvé recenze dávám, tak doufám, že se mi to taky bude tak líbit :-)

    ReplyDelete