May 07, 2013

Ashley - The 2013 MET Costume Gala (May 6th 2013)

I Ashley se včera zúčastnila v New York City akce MET Costume Institute Gala, který měl tento rok název Punk: Chaos To Couture. Neskutečně moc se mi líbilo, jak byla oblečená i její vlasy a make-up byli nádherný. Měla šaty značky Marchesa a já jsem se do nich zamilovala. Jsou úžasné, já jsem vždycky, tyto typy šatů měla ráda a chtěla si je obléci :D Opravdu to jsou dokonalé fotky a Ash je tam velice krásná.
image host image host image host image host
image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host

4 comments:

  1. Ashley patrí medzi moje favoritky z tejto akcie. Tie šaty sú krásne. Také veľkolepé a ten účes je ako z budúcnosti. Moc jej to seklo a aj ten make-up má parádny. :)

    ReplyDelete
  2. Moc se mi tu líbí její šaty, ale myslím, že účes mohla mít o něco lepší...

    ReplyDelete
  3. Vyzerala fantasticky, naozaj úžasne. Tak punkovo... :)

    ReplyDelete
  4. K Ashley ty šaty naprosto padnou!Myslím že ona a Emma + ještě Nina Dobrev byly nejlépe oblečené celebrity na této akci.
    PS: Má dokonalé líčení :-) :-O

    ReplyDelete