May 24, 2013

Best Stuff - Day 1

Už delší dobu jsem přemýšlela že si zase po dlouhé době udělám nějakou tu Challenge. Jackeline dělá něco takového na svém blogu a já jsem si řekla, že to vypadá dobře a že bych to taky mohla vyzkoušet :D Udělám to asi trošku kratší, protože ta původní Challenge je asi na měsíc a to se mi fakt nechce. Teď vám sem napíšu témata jak to budu uveřejňovat a hned se dám na první den. Doufám, že se to bude líbit a taky se dozvíte nějaké nové věci o mé osobě.
Témata:
Day 1 - 10 favourite movies and tv shows
Day 2 - 10 favourite boys and girls names
Day 3 - 10 favourite food and drinks
Day 4 - 10 favourite book series and  favorite novels
Day 5 - 10 favourite actors and actresses
Day 6 - 10 favourite bands or singers
Day 7 - 10 favourite things you can't leave the house without
Day 8 - 10 things on your bucket list
Day 9 - 10 websites you visit often
Day 10 - 10 things you love about yourself

Day 1:  10 favourite movies and tv shows:
Movies:
1.  Vykoupení z věznice Shawshank
2. Forrest Gump
3. The Host
4. Harry Potter
5. The Perks of Being a Wallflower
6. Orphan
7. My sister's keeper
8. Limitless
9. Bridget Jones's Diary
10. The Words

Tv shows:
1. Gossip Girl
2. Skins
3. The Vampire Diaries
4. The Lying Game
5. Dr. House
6. NCIS
7. The Mentalist
8.  Numb3rs
9. Without a Trace
10. Revenge

4 comments:

  1. Hmm v niektorých filmoch sa zhodneme ale skor v seriáloch :D :D

    ReplyDelete
  2. Jé deník bridget Jones taky miluju!! <3 to je vždycky " jé, Hugh Grant!! .. <3" :DD a HP <3 na House taky koukám! :D Teda jsem zatim u 1x20 :D a TLG jsem viděla jen prvních pár dílu :D
    Jinak já nějaké jsem našla u kamarádky: http://last-ride.blog.cz/category/challenges a jinak si nějaké i vymýšlím, ale myslím že různě na blogách nebo na tumblru, na internetu toho se najde víc :)

    ReplyDelete
  3. Některé filmy a seriály máme společné :) A ta challenge se mi líbí - těším se na další dny :)

    ReplyDelete
  4. Tak z filmů můžu souhlasit s Forrestem, Hostitel♥ a taky HP
    a ze seriálů momentálně nejvíc sleduji TVD :-)

    ReplyDelete