May 26, 2013

Best Stuff - Day 2

A máte tady druhý den z mé desetidenní Challenge, kde vám trošku přibílížím věci co mám ráda. Dneska je tématem deset klučičích a deset holčičích jmen co se mi líbí. Musím říci, že ikdyž jsem se na to těšila tak i přesto jsem seděla pěkných pár minut nad http://www.babynames.co.uk/ a hledala ty správné jména. Je téměř jisté, že na nějaké jsem zapomněla ale to nevadí. Líbilo se mi jich více ale mám bohužel pouze 10 kolonek, ale i tak jsem dala třeba dvě dohromady. Některé co jsou dohoromady si podobné jsou a jiné zase ne ale to je celkem jedno. A abych se ještě přiznala, tak nejvíce se mi líbí ty dlouhé jména... ach, chudáci mé děti :D
Témata:
Day 1 - 10 favourite movies and tv shows
Day 2 - 10 favourite boys and girls names

Day 3 - 10 favourite food and drinks
Day 4 - 10 favourite book series and favorite novels
Day 5 - 10 favourite actors and actresses
Day 6 - 10 favourite bands or singers
Day 7 - 10 favourite things you can't leave the house without
Day 8 - 10 things on your bucket list
Day 9 - 10 websites you visit often
Day 10 - 10 things you love about yourself

Day 2:  10 favourite boys and girls names

Girls:
1. Chloe
2. Isabelle
3. Katie, Keith
4. Christine, Christie
5. Rosie
6. Madeleine
7. Elizabeth
8. Alexandra; Annie
9. Abigail
10. Charlotte

Boys:
1. David
2. Daniel
3. William
4. Sebastian
5. Dylan
6. Christopher
7. Matthew
8. Aaron
9. Brian
10. Nathaniel

6 comments:

  1. Jééé Katie ♥ Musím říct, že jsi vybrala skvělá jména - většina z nich se moc líbí i mně :)

    ReplyDelete
  2. Jůů Charlotte, to je se mi taky strašně líbí, ale udělala jsem z toho zkráceninu na Charlie :D Abigail a Chloe <3 Sebastian, Nathaniel,Chris, William, Matthew <33!! taky někdy mě napadne nějaký jméno a hned si ho zamiluju a pak si řikám, chudáci mí děti :D :D

    ReplyDelete
  3. Vybrala jsi skvělá jména, Katie, Chloe a Daniel patří mezi mé nejoblíbenější :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. já na jménu Daniel ujíždím snad celý život. Vždycky se mi to jméno strašně moc libilo <3

      Delete
  4. Jé, úžasné jméno Isabelle, Katie a Rosie :-)))
    A z klučičích se mi nejvíce líbí asi David, William a Matthew :-D :)

    ReplyDelete
  5. Máš skvělý vkus, mezi těmi jmény není ani jedno, co by se mi nelíbilo! Sebastian a Nathaniel <3

    ReplyDelete