May 30, 2013

Best Stuff - Day 4

Čtvrtý den mého desetidenního projektu Best Stuff, kde zveřejňuji nějaké věci o sobě. Tématem pro dnešek jsou moje milované knihy.

Témata:
Day 1 - 10 favourite movies and tv shows
Day 2 - 10 favourite boys and girls names
Day 3 - 10 favourite food and drinks
Day 4 - 10 favourite book series and favorite novels

Day 5 - 10 favourite actors and actresses
Day 6 - 10 favourite bands or singers
Day 7 - 10 things you can't leave the house without
Day 8 - 10 things on your bucket list
Day 9 - 10 websites you visit often
Day 10 - 10 things you love about yourself

Day 4 - 10 favourite book series and favorite novels

Novels:
1. Beautiful Disaster - Jamie McGuire
2. The Fault in Our Stars - John Green
3. The Perks of Being a Wallflower - Stephen Chbosky
4. The Host - Stephenie Meyer
5. Angels and Demons - Dan Brown
6. The Lost Symbol - Dan Brown
7. Bridget Jones's Diary - Helen Fielding
8. Frankenstein - Mary Shelley
9. Prom Nights from Hell - Meg Cabot, Kim Harrison, Michele Jaffe, Stephenie Meyer, Lauren Myracle
10. asi nějaká má další oblíbená knížka, na kterou si zrovna nevzpomínám ;)

Series:
1. The Hunger Games - Suzanne Collins
2. The Chronicles of Narnia -  C.S. Lewis
3. The Mediator - Meg Cabot
4. Divergent - Veronica Roth
5. The Mortal Instruments - Cassandra Clare
6. Gossip Girl - Cecily von Ziegesar
7. Twilight saga - Stephenie Meyer
8. Vampire Academy  - Richelle Mead
9. Harry Potter - J.K. Rowling 
10. A Series of Unfortunate Events - Lemony Snicket

4 comments:

  1. Máme toho hodně společného :) A to jsem nevěděla, že jsi taky četla VA :D To je nejlepší série ze všech + Pokrevní pouta ♥
    No já se přiznám, že když jim nadám a oni nepřestanou tak je taky ignoruju, ale já jsem člově, který to opravdu nesnáší a navíc jsem cholerik, takže já to úplně ovládat nědokážu. Navíc já už mám z domu prostě zafixovaný, že když jsem byla malá a něco jsem řekla nebo tak něco, tak jsem dostala facku nebo pohlavek... Tam jde spíš o to jim ukázat, že jsi někdo víc než oni a aby se tě báli vůbec oslovit. Já jsem takový razantní člověk a vlastně to mám po tatovi, že to řěším spíš takhle no :D

    ReplyDelete
  2. Téda, máš toho naozaj slušne veľa :) Veľa toho máme spoločného, The Perks of Being a Wallflower, The Host, The Hunger Games, The Mortal Instruments, Twilight sagu, A Series of Unfortunate Events a Harry Pottera :)

    ReplyDelete
  3. Tak já miluju nejvíc sérii VA, ale to už dávno jistě víš :-D

    ReplyDelete
  4. Gossip girl, Hunger Games, HP a Twilight mám taky moc ráda! :)

    ReplyDelete