June 11, 2013

Best Stuff - Day 10

A je tady poslední den z mého projektu Best Stuff. Dneska se vám sem pokusím napsat deset věcí které mám na sobě ráda. Bude to těžké, to vím jistě. Já nejsem ten typ člověka, co by měl sám sebe rád. Já jen doufám, že se vám to líbilo a rádi jste tudle Challenge četli. 

Témata:
Day 1 - 10 favourite movies and tv shows
Day 2 - 10 favourite boys and girls names
Day 3 - 10 favourite food and drinks
Day 4 - 10 favourite book series and favorite novels
Day 5 - 10 favourite actors and actresses
Day 6 - 10 favourite bands or singers
Day 7 - 10 things you can't leave the house without
Day 8 - 10 things on your bucket list
Day 9 - 10 websites you visit often
Day 10 - 10 things you love about yourself

Day 10 - 10 things you love about yourself

1. své nohy (né, nesmějte se, já to myslím naprosto vážně. Nohy jsou jednou z mála částí mého těla co mám ráda)
2. to že jsem poctivá
3. jsem mnohem více sebevědomá než tomu bylo před nějakou dobou
4. mám smysl pro humor
5. jsem inteligentní (no, možná né zas tak moc ale určitě je to víc než někteří lidé co znám)
6. naučila jsem se říkat ne a říct svůj názor nahlas
7. umím být jak hodná tak i zlá (někdy je to potřeba)
8. začala mi jít trošku víc matika (díky doučování) a hlavně mě ta matika začala i bavit
9. vím, že něco umím a že mám potenciál (ano, mluvím tady o angličtině, vím že ten jazyk umí padesát milionů lidí mnohem ale mnohem líp než já ale zase taky znám celkem dost lidí co to neumí vůbec, no a tím pádem jsem jedna z nejlepších ve třídě v angličtiny). No a o tom, že mě to baví snad ani říkat nemusím ne?
10. dělám věci, co lidi mého věku nedělají. Kromě mých internetových přátel neznám skoro nikoho jiného v mém okolí, kdo by blogoval nebo četl knížky (lidi co znám z osobního života snad ani neví co to knížka je). 

6 comments:

  1. 10. věc máme společnou :)

    ReplyDelete
  2. Tenhle poslední den tvé challenge se mi líbí nejvíc! Líbí se mi, že jsi o sobě dokázala napsat takové věci a jsem na tebe pyšná, že jsi tolik sebevědomá a normální :)

    ReplyDelete
  3. Abych byla upřímná, tak já mám stejný problém jako ty. Taky už mě moc nebaví psát jen o celebritách a chtěla bych se zaměřit víc na sebe, ale zase se Kristen, Ashley, Niny a dalších nechtěla zbavit, protože by mi to chybělo... A máš pravdu, že lidi nejvíc komentují články s celebritami, ale není to vždy pravidlo! Rozhodni se tak, jak si to přeješ ty. Tak aby tě to bavilo :)

    ReplyDelete
  4. S 10 věcí určitě souhlasím, to áme podobné :D :-)
    Tvůj projekt se mi moc líbil, ráda jsem ho četla a taktéž jsem mc ráda poznala "kousek tvé osoby":D :D

    ReplyDelete
  5. S posledným bodom súhlasim ani v mojom okoli snad nikto nebloguje a pochybujem že citaju knihy tak casto ako ja :D Tieto zoznamy su fakt super dufam ze daco vymyslis niečo nové a budes v tomto pokračovať :)

    ReplyDelete
  6. S posledním bodem naprosto souhlasím, kromě sestry tady nikoho neznám, kdo bloguje :). Tak hlavně, aby tě tam matika bavila dál! :)

    ReplyDelete