June 03, 2013

Best Stuff - Day 6

Tak, a už jsme za půlkou lidi. To to rychle utíká co? Minule jsem vám prozradila mé oblíbené herce a herečky a dneska se koukneme na spěváky a skupiny.

Témata:Day 1 - 10 favourite movies and tv shows
Day 2 - 10 favourite boys and girls names
Day 3 - 10 favourite food and drinks
Day 4 - 10 favourite book series and favorite novels
Day 5 - 10 favourite actors and actresses
Day 6 - 10 favourite bands or singers

Day 7 - 10 things you can't leave the house without
Day 8 - 10 things on your bucket list
Day 9 - 10 websites you visit often
Day 10 - 10 things you love about yourself

Day 6 - 10 favourite bands or singers

Favourite bands & singers:
1. Charlie Straight
2. Demi Lovato
3. Ellie Goulding
4. Cimorelli
5. Cher Lloyd
6. Jessie J
7. Pink
8. Rihanna
9. Christina Grimmie
10. Tiffany Alvord

3 comments:

  1. P'nk taky patří mezi mé oblíbené, stejně jako Demi a Rihanna :-)

    ReplyDelete
  2. Já Charlie Straight nemám ráda :D ale Demi jsem si teď oblíbila :)

    ReplyDelete
  3. Jsi asi první člověk, kterého znám, který zná Christinu Grimmie. Miluju tu holku, je úchvatná zpěvačka :) No jinak teda třeba Cimorelli já neznám, jinak zbytek ano a všichni jsou dobří, Demi a Ellie mám vážně hodně ráda. Cher tolik ne, ale vybrané písničky se mi líbí.

    ReplyDelete