June 07, 2013

Best Stuff - Day 8

A je tady před-předposlední den mého projektu Best Stuff. Dnešek bude zaměřen na deset věcí na mém tzv. Bucket List, což je sezman věcí, které bych chtěla. Upřímně, těch věcí mám o dost víc ale pokusím se to nějak zmenšit. Řekla jsem si, že tento den to nebudu vypisovat jako ve dnech ostatních ale místo každého bodu sem dám jeden obrázek z We♥It.

Témata:Day 1 - 10 favourite movies and tv shows
Day 2 - 10 favourite boys and girls names
Day 3 - 10 favourite food and drinks
Day 4 - 10 favourite book series and favorite novels
Day 5 - 10 favourite actors and actresses
Day 6 - 10 favourite bands or singers
Day 7 - 10 things you can't leave the house without
Day 8 - 10 things on your bucket list

Day 9 - 10 websites you visit often
Day 10 - 10 things you love about yourself

Day 8 - 10 things on your bucket list

Vlastnit dům s bazénem. To by bylo! My doma tedy bazén máme ale né takový jaký je na tom obrázku. A den dům by taky nebyl špatný :D

No a kdyby nebyl ten domeček, tak by alespoň mohl být nějaký pěkný penthouse (byt v nejvyšším poschodí, je hodně velký). Nemusel by to rovnou být NYC :D ale třeba i Londýn nebo Edinburgh nebo nějaké takové město by mi stačilo. Třeba i Brighton by byl super. 

Vlastnit MacBook Air, nebo-li vlastnit jakýkoliv produk od společnosti Apple. 

Vždy jsem se na nějaký hudební nástroj chtěla naučit hrát, když jsem byla menší tak jsem se učila na flétnu ale stím jsem po pár měsících sekla. Ale vždy jsem se chtěla naučit hrát na kytaru. 

Joga. Upřímně, nejsem sportovní typ. Vůbec nejsem sportovní typ ale vždy jsem asi chtěla jogu.

Tak jo, myslím že toto se dalo čekat že? Naučit se při nejmenším plynně anglicky je pro mě základ a nějaký další jazyk by taky nebyl k zahození! 

Takže. Kdybych tady měla vyjmenovat všechny místa kam se chci podívat, tak tady jsme do Vánoc, to mi věřte. Moc jsem toho tedy ještě neprotestovala ale přece jen jsem mládá a doufám že toho procestuji co nejvíce. 

Když už jsme u toho cestování že? Právě studuji střední školu, které mě baví, myslím. Je to jiné než základka ale když jsem tam šla tak jsem si myslela, že mě to bude bacit o něco více ale co se dá dělat že? Možná, kdybych šla studovat jen ten cestoví ruch tak by to bylo lepší ale já studuji Hotelnictví, a tak se učím i věci co musí umět servírka a v tom bude asi ten háček. Příští rok budeme ale mít předmět Cestovní ruch a to doufám že už bude to moje kafe. Ta jsi tak i říkám, že možná studium v zahraničí by mě bavilo o něco více, nevím to jistě ale moc ráda bych to jednou zjistila.

Né že bych byla nějaká J.K.Rowling, to vážně ne ale občas mě to psaní chytne a musím uznat, že se stane i to že to nění zas taková hrůza. Dokonce je to dobré, takže zase takový poleno nebudu co? Napsat knížku bych ale někdy opravdu chtěla, možná se mi to i povede. Kdo ví :D

Haha, musím to vůbec komentovat? Myslím že moc ne :D. 

3 comments:

  1. Tiež by som brala byt niekede v centre New Yorku ! S uzasnym vyhladom to by bolo niečo uzasne :) A precestovat celý svet!!

    ReplyDelete
  2. - Tak já bych spíš brala ten penthouse, ve kterém by byl ten bazén zabudován :D. Celý dům by se mi pravděpodobně nechtěl uklízet :D
    - Koupit si něco od Applu a naučit se hrát na kytaru jsou také mými sny ♥ Tu kytaru už asi nedám, ale snad budu taky někdy něco vlastnit s nakouslým jablkem :P
    - Já bych chtěla taky mluvit plynně anglicky... mluvení mi moc nejde, si myslím teda já :D, a dál bych chtěla mluvit plynně rusky - to se mi nepovede, ale ten jazyk se mi prostě líbí :D
    - Cestovat po světě a studovat v jiném státě by se mi taky líbilo :) Už se nemůžu dočkat, až budu vydělávat a poprvé se podívám do Říma nebo poletím někam do USA :)

    ReplyDelete
  3. Wow, tak bazén bych brala hned..a knížku bych chtěla taky napsat!! :D :D :D

    ReplyDelete