June 02, 2013

Catch Me If You Can

Název: Chyť mě  když to dokážeš
Rok: 2002
Režie: Steven Spielberg
Popis: Frank William Abagnale, jméno člověka který dokázal způsobit to, že byl jedním z nejhledanějších mužů ve 30 státech USA, a agantu FBI Carlovi Hanratthyovi se o něm snad zdáli i noční můry. Ve svých šestnásti letech se Frank od svých vrstevníků moc nelišil. Ale pak se jeho rodiče rozvedli a on měl pocit , že zůstal sám, proti celému světu a musí se bránit ze všech sil. Dělal to způsobem, který bere dech a zároveň svědčí o jeho zcela mimořádných schopnostech. Frank si dokázal vyrobit doklady a tím se udělat starším. Díky svým schoptnostem také chvíli lítal jako pilot společtnosti PanAm, pracoval jako lékař na klinice a dělal právníka u soudu. To vše aniž by strávil jediný den studiem. Diplom z práv si sfalošoval stejně snadno jako se stal pilotem PanAm. Mezi tím vším si ještě falšoval šeky na kterých  získal pár milionů dolarů. Todle vše stihl během několika málo let, do svých 21.
Můj názor: Režie Steven Spielberg, hlavní role Leonardo DiCaprio a Tom Hanks. Myslím, že  už jen tyto dvě informace svědčí o skutečně dobrém filmu. Chyť mě když to dokážeš jsem viděla několikrát a myslím, že ještě několikrát jej uvidím. Vím, že je to poněkud starší snímek ale to nemění nic na faktu, že je to jeden z nejlepších filmů co jsem viděla. Leo je tam naprosto úžasný a s rolí Franka se opravdu popral bravůrně, to samé musím říci i o Tomu Hanksovi.
Film je zárověň napínavý ale také je plný vtipných hlášek a scén, které filmu dodávají tu správnou atmosféru. Jak jsem již řekla, tek je to jeden z mála filmů, které můžu vidět milionkrát a pořád mě budou bavit



4 comments:

  1. Tenhle film je skvělý, viděl jsem ho párkrát :D, to mi připomíná, že bych si ho měl zase pustit :)

    ReplyDelete
  2. Oba dva herce miluju, o tomhle filmu jsem už šlyšela, ale ještě jsem ho neviděla. Musím si ho pustit :)

    ReplyDelete
  3. Už jsem někde o něm slyšela, ale ještě jsem ho neviděla..:)

    ReplyDelete
  4. Milujem ten film! Predminulé leto som ho pozerala skoro stále a potom som dvd zabudla v autobuse. Odvtedy hľadám kde by som to kúpila znova v stánku a sledujem televízny program pretože našťastie niekedy pustia v telke aj tento film. Je to úžasná jazda! :D

    ReplyDelete