June 25, 2013

Knižní chvilky #1

Tak, a rozhodla jsem se zapojit do dalšího meme. Tentokrát se bude o něco více fotit, jedná se totiž o Knižní chvilky pořádané TerezZ. Toto meme bude na rozdíl od On my wishlist nepravidelné, takže není vůbec jisté kdy se zde tyto články budou objevovat.
Focení mě vždy bavilo a myslím, že je dobrý nápad fotit (zajímavé) fotky toho co zrovna čtu a dávat je sem! Takže, doufám, že se vám to bude líbit stejně jako Mé knižní série, jehož první díl měl docela dost ohlasů. Dneska zde pro vás mám fotky s knížkou Shatter me, nebo také Jsem Roztříštěná, kterou vydalo nakladatelství CooBoo.
takto kniha leží na mém stole :D

o tolik jsem už pokročila, už jsem za půlkou !! a přitom papám bonbošku, protože jen tak mimochodem mám dnes své 17 narozeniny  :P
otevřená na náhodné stránce :D
knížka u noťasu :D 
ták, a tady můžete vidět i můj stůj (a borděl na něm) :D
kapitola dvacet osm, nebo-li kapitola kterou čtu :D
no a první slovo z oné dvacáté osmé kapitoly :D



3 comments:

  1. Je to skvělé :-)..bys mohla vyfotit celou knížku a já bych si ji potom moc ráda přečetla.. (ne, kecám :D :D) je to fakt super!! :) ;))))

    ReplyDelete
  2. Nemůžu se dočkat, až tu knížku budu číst! Ta obálka je naprosto úžasná ♥ Těším se na tvoji recenzi :)

    ReplyDelete
  3. Ahoj. U mě na blogu probíhá neohlášená kontrola affs, ty jsi se stále nezapsala - pokud se nezapíšeš do neděle, tak si tě bohužel smažu..je to napsané v horním boxu na mém blogu.

    ReplyDelete