June 01, 2013

On My Wishlist #1

Tak jsem se rozhodla, že se stejně jako mnoho dalších knižních blogů pustím do nějakého toho meme. Vybrala jsem si meme z dílny Book Chick City, které je nazvané On My Wishlist. Jak už název napovídá, tak jsem budu každou sobotu uveřejňovat jednu knihu, kterou bych si ráda přečetla. Hope, you like it.

Eng.  název: Legend
Cz. název: Legenda
Autor: Marie Lu
Anoace: Na území, kde se kdysi rozprostírala západní část Spojených států, se nyní nachází Republika – stát, který je v nikdy nekončící válce se svými sousedy. Patnáctiletá June se narodila v jedné z nejbohatších čtvrtí v Republice, je zázračným dítětem a připravuje se na závratnou kariéru v nejvyšších vojenských kruzích. Stejně starý Day se naproti tomu narodil ve slumu a už ve svém mladém věku je nehledanějším zločincem Republiky.
Oba pocházejí z naprosto odlišných světů a zdá se, že neexistuje důvod, proč by se jejich cesty někdy měly zkřížit. Ovšem pouze do doby, než je zavražděn Metias, bratr Juny, a než se Day stává hlavním podezřelým. Rozpoutává se hra na kočku a myš, v níž se Day snaží ochránit svou rodinu a June pomstít smrt bratra. Ale při šokujícím zvratu událostí oba odhalí, co je ve skutečnosti postavilo proti sobě. Nyní nastává boj o holý život, boj o budoucnost lidstva, boj o skutečnou lidskou svobodu.
O této knížce ujsem již slýchávala delší dobu a pořád mě k ní něco "táhne". Na jednu stranu mi to připomíná The Hunger Games ale to mi ze začátku připomínala i Devergence, nevím jaké to je ale moc ráda bych si tu knížku přečetla a zjistila to.

2 comments:

  1. like! ;)
    Knížky miluju takže je to super nápad! :) Já se už dlouzho chystám že udělám jeden článek s nějakými top knihami co jsem přečetla v poslední době... :) :D Taky mi ta knížka hned připoměla Hunger games, ale vypadá to vážně zajímavě. :)
    btw. Četla / Slyšela jsi o Jo Nesbovi? :)

    ReplyDelete
  2. Já od něj četla Sněhuláka a teď tu Pentagram, taky od něj. :) Mám jeho knížky hrozně ráda! <3 Tak to si někdy taky můžeš přečíst ;)

    ReplyDelete