June 08, 2013

On My Wishlist #2

Toto meme pochází z Book Chick City a jedná se o to, že každou sobotu sem dám jednu knihu, kterou si chci přečíst.

Název: Delirium
Autor: Lauren Oliver
Anotace: 
Dříve si lidé mysleli, že je láska dobrá věc. To bylo předtím, než na ni vědci objevili lék. Lidé nechápali, že když vám jednou láska oblaží mysl a rozproudí krev, není úniku. Teď je všechno jinak, vědci ji dovedou vymýtit a vláda požaduje, aby se všichni občané v den svých osmnáctých narozenin podrobili speciálnímu lékařskému zákroku, díky němuž by měli být vůči lásce imunní. Lena Halowayová se na ten den vždy těšila. Život bez lásky přece znamená život bez bolesti, bezpečný a předvídatelný. A šťastný. Schází devadesát pět dní, jenže Leně se stane něco nemyslitelného: Zamiluje se
Na tudle knížku jsem zvědáavá už hodně dlouhoudobu. Četla jsem na ni dobré recenze a teď se mi taky poštěstilo, že jsiem ji našla na internetu online. Takže jak to tak vypadá, jakmile dočtu sérii Mediator, tak se pustím do tohodle. 

3 comments:

  1. Tuhle knížku si chci hrozně moc přečíst, ale pořád je u nás v knihovně půjčená :D Buď budu mít štěstí a nebo si ty knížky začnu taky rezervovat :D

    ReplyDelete
  2. Jo, to mi povídej... Někteří lidi by prostě neměli mít děti, protože právě ty děti pak trpí nejvíc :/ Člověk se poměrně dost těší až bude sám dospělej. Jinak přeju hodně štěstí a držím palce, aby jsi to nějak přežila, než se alespoň mamka vrátí zpátky domů...

    ReplyDelete
  3. To vypadá dost dobře..možná si to někdy přečtu :) Já teď čtu "Rudá jako rubín" :D:)

    ReplyDelete