June 22, 2013

On My Wishlist #4

 Toto meme pochází z dílny Book Chick City a jedná se o to, že každou sobotu sem dám jednu knihu, kterou si chci přečíst.
Eng. název: Naked
Cz. název: Nahá
Autor: Raine Miller
Anotace: Američanka Brynne Bennettová, studentka výtvarného umění na Londýnské univerzitě, si občas přivydělává jako modelka a veškerý svůj čas dělí mezi školu a práci. Když si úspěšný britský podnikatel Ethan Blackstone koupí její nahý portrét, Brynne zjistí, že tento muž odmítá brát „ne“ jako odpověď. Touží po ní, chce ji mít ve své posteli, a když ji získá, udělá vše, aby si ji udržel. Ethanova dominantní povaha Brynne okouzluje a přitahuje, a to navzdory traumatům, která si v sobě mladá žena nese. Není však jediná, kdo má v jejich vztahu tajemství. Velké tajemství. Dokáže Ethan zbavit dívku jejích démonů? Dovolí mu to Brynne, nebo je přízraky minulosti oba zničí? 


4 comments:

  1. Jsem ráda, že to chápeš :) No já jsem začala chodit do kroužku do němčiny ze dvou důvodů:

    1. Při první normální vyuč. hodině na nás němčinářka mluvila skoro jenom německy, tak jsem šla do kroužku kvůli slovní zásobě
    2. Ten kroužek dělá moje velice oblíbená učitelka, co nás v devítce německy učila na základce :) Jinak bych tam asi nechodila :D A baví mě to dost, protože mi němčina docela jde a s tou učitelkou to vždycky uteče strašně rychle :)

    ReplyDelete
  2. Vypadá to dobře!:) Já si neurčuji, co budu číst :) Vždycky si v knihovně najdu nějaké knížky, které by mě zajímali a až potom čekám třeba na další díly a tak:3

    ReplyDelete
  3. Znie to zaujímavo, trošku mi to znie ako Fifty Shadows of Grey. Prvej časti popisu som sa celkom zľakla, no tá druhá ma viac než len zaujala :)

    ReplyDelete
  4. Vypadá to hodně zajímavě..škoda, že tak bezva knihy zatím ještě nemáme u nás v knihovně :(( :D

    ReplyDelete