July 28, 2013

It's time for YouTube #1


Rozhodla jsem se zůčastnit tohoto YouTube meme, které pořádá Julia R. Jedná se o to, že sem na blog budu dávat videa, která sleduji na YouTube. Můžou to být různé písničky, filmy, návody, protostě cokoli co se mi na YT líbí. 

Já jsem si pro dnešek připravila takový nemší YT článek o vloggerech. Všichni víte kdo je to blogger, blogger jsem já a vy všichni ostatní co vlastníte nějaký ten blog a blogujete. Vlogger je něco podobné ale s tím rozdílem že nepíše články ale natáčí videa. 
YouTube je plné zajímavých a inspirativních osobností, které zná hodně lidí ale také jsou zde tací, kteří jsou sice dobří ale společnost je moc nezná, alespoň ta česká ne. 
Pro dnešek jsem vám vybrala dva velice dobré a předším brtiské vloggery. Někteří je třeba znají. Asi se ptáte, proč jsem nevzala nějaké ty americké, vždyť přece Amerika je Amerika. USA is the best!!! Ne, alespoň pro mě ne. Samozdřejmě že YT je zahlceno americkými vloggery ale většina z nich dělá videa typu: a teď vám zaspívám nějaký ten cover písničky a adios. Neříkám, že to dělají všichni ale ti, co znám já, tak zpíííívají a myslí si jak nedobijí svět. Někteří z nich jsou snad i dobří ale jejich videa jsou si tak podobná až je mi z toho špatně.

Všichni moc dobře víte, jak miluji Británii a vše britské. To platí i o klucích na YouTube. Chtěla jsem sem dát i jednu holku ale řekla jsem si že tento díl bude čistě klučičí. 

No a já už bych vám velmi ráda chtěla představit jednoho (tedy dva) brtiské vloggery, kteří na YouTube mají přes dva miliony subscribe a miliony fanoušků po celém světě. Jsou jimy dvojčata Jack a Finn Harries z Londýna. V roce 2011 si Jack na YouTube vytvořil kanál JacksGap, kam přidával videa ze svého života. Postupem času světu ukázal své identické dvojče Finna. Když to udělal tak sledovanost stoupla o více jak polovinu a z JacksGap se stal jeden z nejnavštěvovanějších britských YouTube kanálů. 
Ti kluci jsou vtipní, krásní a ještě britští!! :) Nebudu vysvětlovat, pochopíte:
v tomto videu Jack poprvé představil Finna. Jo a nebojte, já je taky nerozeznám!

tady Jack (bez Finna) spolu se svým YouTube kamarádem z Jižní Afriky Casparem Lee (jeho profil je zde), který taky dělá videa na YT se snažili zbalit holky pomocí frází z písniček One Direction.

V tomto videu účinkuje další z britských vloggerů Dan Howell (YT kanál danisnotonfire)

Toto je pouze ukázka z videí Jacka a Finna, které naleznete na YouTube na tomto profilu: JACKSGAP

6 comments:

  1. Moc děkuju za tvoje komentáře :) Nadpozemskou si teda asi stáhnu a uvidím, třeba se ty další díly nakonec objeví :D
    A určitě se ještě jednou uvidíme! Co takhle příští rok o velkých prázdninách v Brně? Bude teplo, rodiče už ví, že nejsem úchyl, tak snad bychom mohly tentokrát do Vaňkovky nebo jen tak někam posedět :D

    ReplyDelete
  2. Myslím, že je to skvelý nápad, teším sa aj na ďalšie videá. Týchto chalanov poznám len tak "z videnia" :D Určite si ich videá neskôr pozriem :)

    ReplyDelete
  3. Než jsi napsala tento článek, tak jsem je vůbec neznala.. jsou ale fajn:) Vůbec je ale nerozeznám, asi jako ty :D:D

    ReplyDelete
  4. My asi do Brna pojedeme asi až někdy na Vánoce nebo tak a to určitě pojedeme navštívit tetu a babičku :D Ale rozhodně se příští rok musíme setkat! :)

    ReplyDelete
  5. Ja sledujem len velmi malicko vlogerov :) ALe fakt ich od seba nerozoznam! :D

    ReplyDelete
  6. Do té doby jsem je také neznal, ale jsou skvělí! Už jsem skoro zhlédl všechna jejich videa

    ReplyDelete