July 01, 2013

Mé knižní série #2

Meme, které má na svědomí Roxanne, jedná se o to, že vyfotím knižní sérii (nemusí být celá), kterou mám doma a odpovím na několik jednoduchých otázek.

Do dnešního dílu Knižních sérií, jsem si vybrala sérii, kterou jsem četla spíše jen kvůli seriálu pod stejným názvem. Jsem docela břídil, protože série má celkem třinást knih a já mám doma pět (momentálně 4, protože ta jedna se mi někde zatoulala). Série se jmenuje Gossip Girl a napsala ji Cecily von Ziegesar.


Jak ses o téhle sérii dozvěděla?
O sérii jsem se doozvěděla díly stejnojmenému sériálu, který vysílala (myslím) že stanice Prima i v ČR. Jednou jsem si prohlížela televizní program a tam byl článek o Super Drbně, přečetla jsem si to a pak se podívala i na první díl, následně jsem zjistila že existují i knížky!

Kolik dílů jsi zatím stihla přečíst?
Vzhledem k tomu, že celá série Gossip Girl má celkem 13 knih, tak jsem jich moc nepřečetla. Doma jich mám 5 ale přečetla jsem asi jen 3. Doma mám knížky Gossip Girl 2: Ty víš, že mě miluješ (You know you love me), Gossip Girl 3: Nechci víc než všechno (All I want is everything), Gossip Girl 4: Protože znám svou cenu (Because I'm worth it), Gossip Girl 6: Chci jedině tebe (You're the one that I want) a Gossip Girl 9: Jen ve tvých snech (Only in your dreams). 




Co na tuhle sérii říkáš?
O Gossip Girl se říká, že je to Sex ve městě pro teenagery, ale já vždy měla ráda Sex ve městě a myslím, že Sex ve městě pro teenagery je ještě lepší! Je sice prada, že jsem moc GG nečetla ale i tak jsem si je stihla hodně oblíbit. Líbí se mi na nich, že ukazují život bohatých dětiček, o kterém my si můžeme nechat jen zdát. Baví mě číst o problémech jako výběr šatů na večírek nebo rozhodování jestli si koupit kabelku Hermès nebo Armani. Toto jsou věci, se kterými já se v normálním životě vůbec nesetkám!

Který díl z celé série máš nejraději?
Nevíce se mi asi líbil první díl Ty víš, že mě miluješ.

Jaká je tvoje oblíbená postava, proč?
Mou oblíbenou postavou je jednoznačně Blair Cornelia Waldorf! Oblíbila jsem si ji ihned, jak jsem si poprvé pustila GG v televizi! V knihách mě také vůbec nezklamala. Blair, je ten typ, který má vše, má peníze, slávu a vše na co si ukážeJá nedokážu říct proč, ale tyto postavy jsem měla a vždy budu mít moc ráda. 


Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?
Postavou, kterou naprosto nesnáším je Dan Humphrey a vlastně celá Humphreyho family. Opravdu, připadá mi, že tam jen zabírají místo!!

Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
Je to těžké, protože ony obálky jsou v podstatě stejné! Nevím, opravdu nevím!


Která obálka se ti líbí nejvíc?
Líbí se mi všechny obálky Gossip Girl, všechny jsou svím způsobem hezké a zajímavé. Pokud bych si ale měla vybrat jen jednu tak by to asi byla tato.

Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?
Musím se přiznat, že už je to nějaký ten pátek, co jsem to četla naposledy. Ale scény, které my uvízli v paměti jsou dvě. Ta první je scéna, kdy Blair slavila Vánoce spolu se svou nejlepší kamarádkou Serenou na ostrově Svatého Bartoloměje. Ta další scéna je pohled Blair na svého ex-přítele Natea Archibalda, jak na Černo-Bílém plese tančí se svou novou přítelkyní Jenny. 



You know that you love me,
XOXO, GOSSIP GIRL.

6 comments:

  1. Já mam jen jednu knížku z GG série. Ale četla jsem 3. :) A já se o této sérii překvapivě dozvěděla dřív než o seriálu. Teda nejdřív jsem četla tu knížku a pak že si teda pustím i seriál. A Blair mám také nejradči <3 Ale Jenny je taky skvělá! :)

    ReplyDelete
  2. O seriálu jsem někde už slyšela, ale díky tomuto článku ho asi začnu buď číst, nebo sledovat:D Vypadá to opravdu skvěle:3
    Btw.: Jestli jsi se ještě nezapsala do kontroly affs na mém blogu, tak se zapiš.:)

    ReplyDelete
  3. Knížky z této edice jsem ještě bohužel nečetla ale po přečtení tohoto článku asi brzo začnu!! :-)

    ReplyDelete
  4. Gossip Girl som kedysi sledovala a je to naozaj skvelý seriál. Knižku môžu byť tiež super. Niekedy premýšlam, že by som to začala sledovať od začiatku, ale pät sérií je podľa mňa moc :D Každopádne, keď to chodí v telke, vždy si to rada pozriem :)

    ReplyDelete
  5. :D Jsem ráda, že se ti nová ikonka líbí. Já totiž přemýšlela, co ti tam dát a pak jsem si řekla "Vždyť se teď přece zamilovala do knížky Hvězdy nám nepřály" a bylo to jasný :D

    ReplyDelete
  6. AHOJ! PŘEDEM SE OMLOUVÁM ZA ZKOPÍROVANOU ZPRÁVU, ALE NESTÍHÁM A ČLÁNEK JE DŮLEŽITÝ! Na mém blogu probíhala kontrola affs - vyhodnocení najdeš tady:
    http://bellathorne-official.blog.cz/1307/vyhodnoceni-kontroly-affs
    Pokud jsi se nezapsal (to se tě ale týkat nemusí), máš možnost se pod tento článek s názvem 'Vyhodnocení kontroly affs' zapsat do konce července 2013. Pokud to nestihneš, a máš třeba pozastaveno, tak kdyby jsi se někdy vrátil na blog, informuj mě o tom a já si tě hned do affs přidám zpátky :) Snad chápeš. Děkuji za přečtení!
    xoxo Anett

    ReplyDelete