July 24, 2013

My Book Boyfriend #1 : Jace Wayland

Toto meme pochází od Missie z The Unread Reader. Asi každá holka co čte knížky má nějaké ty své knižní hrdiny a oblíbence u kterých by byla nejraději kdyby existovali i ve skutečnosti. No nic si nahlávat nemusíme že? Já vím že je to pravda. No a taky právě proto jsem se rozhodla zůčastnit tohoto meme. My Book Boyfriend, je meme kam budu přidávat články s několika informacemi o tom mém knižním oblíbenci, který si získal mé srdce. Budu sem dávat i jeho fotky ale nebudou to fotky jak vypadá třeba ve filmu ale fotky jak si ho přestavuji já. Také vám sem napíše nějaké to krátké info a několik řádek z knížky, kde se vyskytuje. 
Pro dnešek jsem si vybrala úžasného hrdinu série The Mortal Instruments Jace Waylanda.

Jace Wayland, nebo také celým pravým jménem Jace Herondale. Ale nějakou dobu to byl také Mongersten, Lightwood a Jonathan Christopher. On to má s těma jména trošku složitější. 
Jace má 17 let a je speciálně vytvořený svým nevlastním otce. Ale v první řadě je to Shadowhunter (Lovec stínů), který zabíjí démony. 
Každopádně Jace úžasný, blonďatý, silný, rychlí a zamilovaný do Clary. 
Jace jsem si vybrala asi protože je to jedna z postav, která mě naprosto okouzlila. 
"Ne vše je o tobě" řekla Clary.
"To je možné," odpověděl Jace, "ale musíš uznat, že většina věcí ano".

........
"Jeden z Mlčenlivých Bratrů za tebou přišel. Hodge mě poslal že vzbudit, vlastně řekl, že půjde on. Ale já jsem si řekl že půjdu, protože je přeci jen 5 ráno, tak jsem si myslel, že se budeš chtít dívat na něco hezkého" 
"Tím myslíš sebe?" ptá se Clary.
"Co jiného?" 
Jace hraje v připravované adaptaci Jamie Bower ale já jsem si ho celou dobu představovala jako Alexe Pettyfera.

6 comments:

  1. Já jsem zatím přečetla jen první kapitolu z Město z kostí a Jace se mi taky zalíbil. Hlavně, jak tam byla jedna část, kdy Clary vtrhne do nějakého toho skladiště (či co to bylo) v tom baru a jeden z těch lovců se ptá: "Co je tohle?" A Jace odpoví: "To je holka. Určitě jsi nějakou předtím viděl. I tvoje sestra je holka." :D Až si přečtu všechno, co mám v pevné vazbě tak se vrhnu na Mortal Instruments.
    A já osobně bych skákala štěstí asi až do nebe, kdyby kluci z knih či filmů byli skuteční ♥ :)

    ReplyDelete
  2. Hm, tak Alex by bol perfektný. Ale ani Jamie nie je zlý výber. :D

    ReplyDelete
  3. Monie, som rada, že si sa rozhodla zaviesť toto meme, podľa mňa je to vynikajúci nápad. Musím podotknúť, že si si na začiatok vybrala naozaj skvelého hrdinu :D Vo viacerích knihách sú taký tí samoľúby, sebeckejší hrdinovia, ale nikto nie je ako Jace :D On je proste perfektný a presne tie hlášky, ktoré si tu napísala sú toho dôkazom :D Hlavne tá druhá. Ja som dostala knihu Mesto kostí na Vianoce a vtedy už bol vonku prvý trailer, myslím, takže bolo známe, že si ho zahrá Jamie. Nemala som o ňom žiadnu konkrétnu predstavu, tak som si ho tak trochu miestami predstavovala tak aj v knihe a myslím, že sa na to hodil. Aj keď, Alex by bol tiež perfektný, ale ja osobne som spokojná aj s Jamiem :)

    ReplyDelete
  4. Krásně napsané!:):3

    ReplyDelete
  5. Užasně napsané :-) a k tomu ty animace!Dokonalost!! :-)

    ReplyDelete
  6. Baruš/Angel Runes10:17 am CEST

    Ach Jace. Už mám přečteno 5 dílů ze série TMI a všechny mě bohatě okouzlily. Jedinečné je asi Město z kostí. Tam to všechno začalo. Co mě trošku zklamalo byl druhý a čtvrtý díl. Byly takový rozdílný od Města z kostí. Neměly v sobě tolik kouzla. Co mě také naštvalo, bylo to, jak v pátém díle byl Jace pod návládou Sebastiana/Jonathana. Protože jsem si neužila moc toho kouzla v Jaceovi. Série TMI ke moje nejoblíbenější. Asi žádná kniha nemá navrh. Také si myslím. Nebo spíš pro mě to tak je, že Cassandra Clare je lepší spisovatelka než Stephenie Meyer. Což nechci říct, že je špatná. Knihu Hostitel jsem od ní naprosto zhltala. S filmem jsem také spokojená. I když, kniha je vážně o sto procent lepší. Co se mi líbilo v knize, bylo. 'Promiň za tu facku,' řekla. Přestal broukat. 'Buď ráda, že jsi praštila mě, a ne Aleka. Ten by ti to vrátil.' To mě vážně roztřískalo. :D
    Nebo. 'Byl jsem si jistý na devadesátých procent.' 'Aha,' řekla Clary. Musela to říct nějak zvláštně, protože se otočil a podíval se na ni. Na tváři mu přistála její dlaň a vrazila mu takovou facku, že se zhoupl na patách. Zvedl si ruku k obličeji, spíš překvapením, než bolestí. 'Za co to sakra bylo?' 'Za těch zbývajících deset procent,' řekla. Zbytek cesty výtahem dolů jim uběhl beze slova. :D Jace je dokonalý, ale za to vděčíme jenom jednomu člověku. A to právě Cassandře. Jamie Campbell Bower je jinak skvělý. Mám ho moc ráda. Jen by se mohl trochu vnést do Jace. Mohl by využít té sarkastické stránky, ať je ten příběh trochu vtipný a nepromarní čas u telky dvě hodiny. Ne, film byl dobrý, ale prostě si myslím, že ho trošku odbyli. Jako, honem honem, ať už to máme za sebou. ;)

    ReplyDelete