July 31, 2013

My Book Boyfriend #2 : Four

Je tady další díl MBB, které pochází od Missie. Jedná se o meme, kde každou středu zveřejňuji jednoho ze svých book boyfiends, což jsou knižní mužské postavy, o kterých bych byla nejraději kdyby existovali ve skutečnosti.
Pro dnešek tady máme hrdinu série Divergent od Veronicy Roth, Čtyřku.

Čtyřka je instruktorem nováčků v Neohroženosti kam stejně jako Tris přestoupit z Odevzdanosti. No a víc vám neřeknu, protože nechci vyzrazovat spoilery. To je taky důvod, proč sem nepíši jeho pravé jméno, které ti co knihu četli moc dobře znají.
Čtyřka je silný a neohrožený, je mu 18 let a v průběhu knihy o sobě prozrazuje hodně nových informací.

Becoming fearless isn't the point. That's impossible. It's learning how to control your fear, and how to be free from it.

Když se rozhoduji, tak ignoruji strach. Přestírám že neexistuje.

Když jsem četla knihu, tak jsem si nijak moc Čtyřku nepředstavovala ale když vyšli oficiální fotky k připravované adaptaci knihy, tak mi Theo James, který Čtyřku bude hrát hned sednul.

3 comments:

  1. Já jsem zatím přečetla pouze první díl, Divergence, a tak na Čtyřku nemám úplně názor... V knize se mi jako postava líbil, ale nezamilovala jsem se do něho :D

    ReplyDelete
  2. Celkom fešák :) Avšak o tejto knižnej sérií som nepočula :)

    ReplyDelete
  3. Nemala som moc pozitívný názor na Divergenciu, pri tom som ju nečítala. Mnohí písali, že je to podobné HG, že autorka kopíruje. Prečítala som si jednu kapitolu a ten štýl mi prišiel celkom podobný. Ale zmenila som názor, odkedy som videla video s Theom a Shai, ktorá bude hrať Tris. Chcem si tú knihu prečítať, chcem aj vidieť film :D Theo mi príde ako naozaj fešný sympaťák, ešte k tomu má naozaj krásny hlas :3 Pamätám si, ako som odsudzovala The Vampire Diaries, lebo všetci písali, že je to paródia na Twilight. Ale pri tom je to niečo úplne iné. Myslím, že s tým proste hne doba. Pred pár rokmi leteli upíri, teraz katastrofická budúcnosť. Ale chcela by som si Divergenciu veľmi prečítať, hádam sa mi to podarí ešte pred premiérou. Štvorka vyzerá ako zaujímavá postava :)

    ReplyDelete