July 12, 2013

Prázdninový knižní TAG

Tento TAG vytvořila Simona a podle mě je naprosto báječný!

1. Čteš o prázdnináchvy více, nebo méně, než přes rok?
Určitě čtu více. Mám na to více klidu a hlavně taky času! 

2. Když si vybavíš prázdniny, jakou knihu si s nimi spojíš?
Jako první jsem si vzpomněla na Catching Fire od Suzanne Collins. Bude to asi proto, že právě tuto knihu jsem četla minulý rok v Turecku.

3. Kolik si schopná/ný si vzít knih na dovolenou?
Většinou si beru jen jednu. Tu mám přečtenou během tří nebo čtyř dnů přečtenou a pak nadávám proč jsem si jich nevzala víc :D

4. Čteš o prázdninách nějakou povinnou četbu?
No, upřímně tu povinnou četbu moc nečtu ani ve školním roce, takže o prázdninách už vůbec ne! 

5. Preferuješ klasické knihy (papírové), nebo e-knihy (elektronické knihy)?
Vžy jsem preferovala knihy papírové ale od té doby co mám tablet, tak už několik knih přečetla i v elektronické podobě. Problém je, že když tu knihu čtu v elektronické podobě a baví mě, tak pak si ji stejně pořídím papírově! 

6. Jakou knihu by jsi ráda viděla zfilmovanou?
Určitě The Fault in Our Stars a pak taky Beautiful Disaster, tam jsem moc zvědavá na Travise ;)

7. Kdyby jsi měla možnost prožít den s nějakou knižní postavou, jaká by to byla?
Wow. Tak buď Travis Maddox z Beautiful Disaster (ale toho bych se asi i bála) nebo Four z Divergence. Každá z mých oblíbených knižních postav je úžasná v něčem jiném, takže není vůbec jednoduché rozhodnout se pouze pro jednu osobu!

8. Které místo z knih bys ráda navštívila?
Tak určitě Bradavice a následně taky Narnie (ach, Narnie, anooo!!!) Narnie, Narnie, Narnie, říkala jsem to už? Já chci do Narnie!! 

2 comments:

  1. :) Jo, NARNIE!:D Tam chci taky!!:D:)

    ReplyDelete
  2. Moc pěkný TAG :)) Já bych taky chtěla o letošních prázdninách přečíst, co nejvíc knih, ale buď mě vůbec nebaví nebo jsou u nás v knihovně už půjčené -_- A do Bradavic bych se taky chtěla podívat :))
    Btw. asi to víš, ale Hvězdy nám nepřály se budou pravděpodobně natáčet už letos :)

    ReplyDelete