July 14, 2013

Rest In Peace: Cory Monteith

Dnes ráno jsem se šla podívat na internet, jako to dělám každý den. Potom co jsem zkontrolovala email tak jsem se také přihlásila na Facebook, kde na mě čekala velice špatná, smutná, tragická a naproto nečekaná zpráva.
Herec Cory Monteith, rodák z kanadského Vencouveru byl v sobotu 13. července 2013 nalezen mrtvý ve svém hotelovém pokoji v hotelu The Fairmont Pacific Rim ve Vancouveru. Příčina smrti není známa. Není vyloučena možnost předávkování se.
 Vím že toto na blog moc nepatří ale Cory byl jedním z mých nejoblíbenějších herců a také jeho postava Finna Hudsona v seriálu Glee byla jednou z mých oblíbených.
Cory chodil se svou hereckou kolegini ze Leou Michele, ktera v Glee hraje Rachel Berry. On a Lea spolu byli stastni a dokonce se meli za dva tydny brat. Lea ted misto svatby bude chystat Coryho pohreb.
Cory Monteith se letos v dubnu lecil ze zavislosti na lecich, coz nebyla jeho prvni odvykaci zkusenost. Jiz ve svych 19 letech se lecil ze stejne zavislosti poprve.
Nebudu tady mluvit o tom jak moc se lecil nebo ne. To co se stalo je strasna smutna tragedie, ktere porad nemuzu uverit. Velmi drzim palce cele jeho rodine a take jeho pritelkyni Lee Michele, ta se podle urcitych zdroju zhroutila.
Ani nedokazu rici jak moc je mi toho co s stalo lito, Coryho jsem mela velice rada. Soucitim se vsemi Gleeky a silne doufam ze tvurci tohoto bajecneho serialu nechaji Coryho nekam se odstehovat, doufam ze s jeho postavou neudelaji to co se mu stalo ve skutecnosti.  

Tady je jedna z mych nejoblibenejsich pisni co Cory zpival spolu sLeou v Glee:     Don't stop believing.    Na jednom z mnoha upravenych obrazku na Twitteru bylo toto:
Cory didn't die. He just took a midnight train going anywhere.
Rada bych tomu verila.
RIP CORY MONTEITH

7 comments:

  1. Je to hrozná zpráva. Nejvíc mě mrzí a štve, že dost lidí psalo, že si za to může sám. Jasně, bral drogy... Ale my nevíme, co ho k tomu vedlo. Většina lidí, jako byl Cory, Heath Ledger nebo Kurt Cobain v nich hledají vysvobození, řešení na své problémy. Je to špatně, ale když se rozhodl, že s tím chce něco dělat a chodil na léčení, tak není správné, aby tohle lidi říkali.
    Opravdu mě mrzí, co se stalo. Nejvíc lituji Leu, pro ni to musí být opravdu hrozné. Vždyť vypadali tak zamilovaně... Samozřejmě soucítím také s jeho rodinou, přáteli a kolegy. Snad je teď Cory na lepším místě, ale s námi tu díky svým rolím bude dál...
    PS: Po přečtení jednoho článku si přestávám myslet, že by se předávkoval... Jsem zvědavá, co pak budou říkat ti, kteří o něm tak ošklivě mluvili...

    ReplyDelete
  2. Keď som videla na facebooku prvý obrázok "R.I.P. Cory", nevedela som, čo si myslieť. Stále som tomu nemohla uveriť a potom keď sa na mňa sypali aj z weheartit, až potom som si to skutočne uvedomila. Je mi to strašne ľúto, mala som ho strašne rada ako herca, v Glee bol Finn moja obľúbená postava. Strašne mi je to ľúto, teraz mi je až do plaču z toho. Je mi ľúto ako tiež musí znášať Lea, chúďa. Prajem úprimnú sústrasť rodine a priateľom a Cory nech odpočíva v pokoji. Tá veta s tým "He just took a midnight train going anywhere." tá ma dojala. Je mi to strašne ľúto....
    Čo sa týka tých drog, nevedela som, že mal Cory niečo spoločné s drogami, a je mi to ľúto. Toľko skvelých ľudí už umrelo kvôli drogám... Samozrejme nikoho z toho nevyním, práve naopak, chápem to. Ľudí, ktorí drogujú mám aj vo svojom okolí a ich dôvod uchytiť sa k drogám chápem. Presne ako sa vyjadrila Katie, hľadajú v tom vyslobodenie...

    ReplyDelete
  3. Já si myslím, a to je docela častý důvod, že za to částečně může rozvod jeho rodičů. Ti šli od sebe, když mu bylo 7 a pokud to bylo docela vážné, tak to v něm mohlo zůstat. Pak klidně další problémy, našla si ho nějaká parta a už to bylo. Já osobně feťáky nemusím, ale opravdu ve většině případů se lidé uchýlí ke drogám kvůli nějakým problémům a tohle pro ně má být řešení. Já ale věřím tomu, že Cory byl během své smrti čistý. Určitě se snažil drogám vyhýbat, už kvůli své rodině, přátelům a Lei...

    ReplyDelete
  4. nejdřív jsem nechápala všechny ty zprávy na Facebooku, ale jakmile jsem uviděla článek, došlo mi to... kdoví, co se stalo... myslela jsem, že s leou už spolu nejsou, tak třeba neustál rozchod, ale podle toho co píšeš... no kdoví... mladých lidí je vždycky škoda :-(

    ReplyDelete
  5. Je mi to tak ľúto. Glee síce už nesledujem, keďže tá kvalita na môj vkus až rapídne klesla. Ale toto ma teda dostalo. Tak mladý a šarmantný herec to bol.

    ReplyDelete
  6. Když jsem si to četl na Novinky.cz, tak jsem tomu nemohl uvěřit, byl tak mladý a měl celý život před sebou. Bez něj nebude Glee jako dřív.

    ReplyDelete
  7. Tiež ma to poriadne zaskočiloo pretože som to necakala .. svet prisiel o dalsieho skvelého herca :(

    ReplyDelete