August 01, 2013

It's time for YouTube #2

A je tady další díl It's time for YouTube, které pořádá JuliaR.

Dneska jsme si pro vás připravila nějaké ty písničky. Všichni jistě víte a viděli jste videa, kde lidé dělají tzv. covery k různým písničkám. Takových lidí je na internetu plno a člověk se v tom pořádně ani nevyzná. 
Já jsem si tak brouzdala po YouTube a narazila jsem na cover k písničce Call me maybe, kterou všichni jistě znáte. Problém byl v tom, že oný cover nebyl v angličitně nýbrž ve španělština. No a jak jsem tak hledala dál, tak jsem objevila skupinu, která si říká KKYLB což je zkratka pro Kevin, Karla y La Banda. Tyto dva lidé, Kevin a Karla dělají covery k písničkám tak že je přezpívají ve španělštině. Mají to velice dobře vymyslené protože u každého jejich videa jsou krásně udělané španělské tytulky a celkově na tom jde vidět že to není žádný home made. Upřímně, některé ty písničky se mi líbí více přezpívané španělsky než originál.
Call me maybe

Heart Attack

Give you a heart break

We can't stop

We are never ever getting back together

Come and Get It

Tak co? No není to krásný jazyk?? <3

6 comments:

  1. To je úžasné!:O Nevím jestli to má u mě takový úspěch proto, že všechny písničky znám v originále a zbožňuji je, ale..má to své kouzlo. Dokonce asi začnu uvažovat, jestli se nezačnu učit španělsky:O Je to opravdu překrásný jazyk:') Jdu si to znova pouštět :)

    ReplyDelete
  2. Páááni! Tak tohle je naprostá bomba. Oba dva jsou naprosto úžasní, tohle vytvořit muselo dát hooodně práce a divím se, že už nemají na kontě nějaké to album. Ty jejich verze známých písní se fakt povedly. Já jsem si poslechla jen první dvě, protože zbytek neznám :D, a hrozně se mi líbily ♥ Určitě se dneska nebo až zítra kouknu na další! Díky za skvělý tip :)

    ReplyDelete
  3. Moc děkuji za tu stránku :) Možná se tam taky začnu učit španělštinu :D Opravdu moc děkuji :)

    ReplyDelete
  4. Je to užasný jazyk! Už si po čtvrté pouštím Come and Get It :D

    ReplyDelete
  5. Ja mam skôr radsej originály :)

    ReplyDelete
  6. Téda, tak toto ma dostalo. Po španielsky, to je fantastický nápad ! Obdivujem tých ľudí. Veľmi pekne ďakujem z typ. Tieto pesničky mám celkom rada už v originály, a myslím, že v španielčine budú perfektné. Mám také obdobie, kedy neviem čo počúvať, takže zajtra budem počúvať toto. Teraz si to pustiť už nemôžem, kedže nechcem rušiť rodinu zo spánku, ale zajtra sa do toho pustím. Neviem sa dočkať .)

    ReplyDelete