August 04, 2013

It's time for YouTube #3

Toto meme pořádá Julia R.

Jistě si pamatujete první díl tohoto meme, kde jsem vám představovala JacksGap, dvojčata Jacka a Finna. V jednom z jejich videí jste mohli vidět kluka jménem Dan Howell nebo na YouTube známý jako danisnotonfire. No a přesně o tomto klukovi bude dneska řeč.

Dan má na svém profilu na YouTube více jak milion a půl odběratelů, kteří stále narůstají. Narodil se v Berkshire ale momentálně žije v Londýně. Dělá dobré, vtipné (něky dost vtipné) videa a jak moje kámoška řekla (a já s ní souhlasím) také má úžasný přízvuk. Však sami posuďte:

Co nedělat v hromadné dobravě (převážně v Londýně). Pozn. britské autobusy nezastavují na určitých zastávkách ale pouze když cestující zmáčknou tlačítko stop.

Co nedělat na pláži

Jak nepřežít školu. 

Dan popisuje jeho (ne)úspěšné pracovní příležitosti. (doporučuji se na to povídat!)

Více videí s Danem naleznete na DANISNOTONFIRE

6 comments:

  1. To tretie video nemá chybu. :D Inak dobrý nápad.

    ReplyDelete
  2. Jak nepřežít školu :D skvělé video!!

    ReplyDelete
  3. Tak tenhle kluk je fakt borec :D Zkoukla jsem všechny videa, co jsi sem dala a v některých částech jsem se vážně nasmála :D Líbilo se mi, jak se Dan převlékal ze ženský nebo v tom posledním za starou paní :D Myslím, že budu muset prozkoumat ještě nějaká jeho další videa :)

    ReplyDelete
  4. Souhlasím! Já taky z toho četla jen TIM .. četla jsem ale jen první trilogii, na tu druhou várku 3 knížek TIM se teprve psychicky připravuju.. :D Dokud neseženu všechny díly, tak se připravuju na to, že budou zase od sebe Clary a Jace ... No ale už se těším na film.. miluju to! Po Vampýrské Akademii jsem myslela, že už nenajdu nic tak božího a pak bum TIM... miluju to! Miluju Jace! :-)

    ReplyDelete
  5. Oh yes! :-) Kéž bych takového kluka taky jednou potkala <3 :D

    ReplyDelete
  6. Tohle tvoje meme s videi z YouTube zbožňuju :) Zase úžasné!:)

    ReplyDelete