August 08, 2013

It's time for YouTube #4

Toto meme pořádá Julia R.


Několik minulých videí bylo o britských vloggerech (až na jedno tedy). I dneska v této "tradici" budeme pokračovat. Před nedávnou dobou jsem objevila dalšího britského YouTubera. A jak jsem taky zjistila tak těch lidí (alespoň z UK) je na YT hodně moc. Pomalu už se v nich začínám ztrácet. Dobré je, že titdle lidi se navzájem znají a baví se spolu a občas také spolu natáčí nějaké ty videa. V této rubrice se určitě neobjeví všichni ale nějaké vám sem vypíšu, tak se kdyžtak můžete podívat. Jsou jimy: JacksGap, Danisnotonfire, Marcus Butler, Zoella, AlfieTyler Oakley, AmazingPhil, Caspar Lee a mnoho dalších, na které jsem buď zapomněla nebo je (ještě) neznám.

Dneska bude řeč člověku, který k výše vyjmenovaným rozhodně patří a na YouTube má milion odběratelů. Jmenuje se Sam Pepper a jeho chanell naleznete zde. Sam se narodil jako Samuel Nicholas Pepper 26. března 1989 v Folkestone, Kent (jihovýchod UK). V roce 2010 účastnil britského Big Brotheru.
 Své prví video na YT nahrál v roce 2011 a od té doby to s ním jde velmi dobře, přibývají mu odběraté a obzvláště v UK je velmi oblíbený.
Má několik tetování a naprosto super přízvuk, který mě osobně hodně baví! Btw, já jsem vážně hoodně ujetá na ten přízvuk jak pomalu zjišťuju :D

Sam má hodně v oblibě takové to věci. Jako například to co můžete vidět ve videu. A ano, všimli jste si správně spolu se Samem je tam také jeden z bratrů z JacksGap, je to Jack, Finn je asi doma :D

další video, kde je Sam spolu s Jackem. Tentokrát se rozhodli jezdit na kole :D 

Sam spolu s Joeym Graceffou (YT) udělali takovou menší Challenge. Jedná se o to, že si losovali lístečky s ingrediencemi,  které pak dohromady rozmixovali a museli to vypít. Je to sranda ale jim to asi moc příjemný nebylo.

Sam mluví o věcech které asi všichni děláme na Facebooku :D

Sama Peppera naleznete na YouTube pod přezdívkou Sam, nebo si do vyhledávání zadejte jeho jméno a vyjedou vám i další videa, která nedával na svůj kanál ale účinkoval v nich. 

2 comments:

  1. Sam je tedy pěkně crazy osoba :D Líbilo se mi to video, kde s Jackem jezdili na té jedno-kolce, nebo jak se to jmenuje :D A pak to, kde mluví o facebooku, některé věci znám i já :D

    ReplyDelete
  2. A pár dalsich vloggerov ktorých nepoznám musim vynahradit! :D

    ReplyDelete