August 15, 2013

It's time for YouTube #5

Toto meme pořádá Julia R.


Je tady další díl It's time for YouTube. Pro dnešek to nebudou žádní vlogeři (asi nebudou). No trošku to s těmi vlogery souvisí ale k tomu se dostaneme později.
Jak jsem tak poslední dobou projížděla hodně kanálů různých vlogerů (a je to tady), tak jsem narazila na jednu takovou Challenge. Jde o to, že musíte namalovat a popsat svůj život. No, raději vám to ukážu.
Vybrala jsem několik z mých oblíbených Draw my life (tak se ta challenge jmenuje) videí.

O tomto YouTuberovi jsem vám tady nepsala ale je možné že jej znáte. Jmenuje se Ryan Higa ale na YouTube je známý jako nigahiga. Jeho life story mi připadá jako jedna z nejlepších.

Tak jo, Dana (danisnotonfire) určitě všichni znáte, protože jsem vám zde o něm již psala, respektivě na něj byl zaměřen jeden ze článků této rubriky. Pokud jste si Dana oblibili stejně jako já, tak se vám todle video bude líbit. Jak jinak, je to vtipné.

Zde vám představuji uživatele YouTube, který má nejvíce odběratelů. Je jím Švéd, jehož jméno je PewDiePie (ale na to že je Švéd, má výbornou angličtinu) a jeho YT kanál má více jak 11 milionů odběratelů. No a co že dělá? Hraje počítačové hry a natáčí se při tom. Ale neberte to zle, on je opravdu super.

A tady je ještě link na jedno (celkem smutné) Draw My Life. Je to video od Sama, o kterém zde byl taky jeden článek.
Celkově si myslím, že nikdo z těch lidí na YT neměl zrovna lehký život ale všichni věří v to, že člověk může být tím čím chce. A to je věc, která se mi na tom všem moc líbí. Dodává mi to takový optimizmus do života.

3 comments:

  1. Zatím jsem koukla jen na video s Danem. Nechápu, jak tohle někdo může zvládnout nakreslit :D Já bych s tím asi po chvíli sekla. A překvapivě jsem zjistila, že Dan je levák ♥ Jupííí :D

    ReplyDelete
  2. Jo, už jsem viděla na facebooku toho tvýho krasavce. Doufám, že s ním budeš spokojená :) A samozřejmě tě follownu :)

    ReplyDelete
  3. Ty jo, jak to může někdo nakreslit?Je to úžasné!Zatím jsem zkoukla první video a určitě se vrhnu na další!
    Jo a chtěla jsem se zeptat, ty teď momentálně čteš VA?V menu máš krásný obrázek s obálkou Vampárské Akademie :-D :-)

    ReplyDelete