August 18, 2013

It's time for YouTube #6

Toto meme pořádá Julia R.

Člověk by se divil kolik věcí nalezne při jednom obyčejném surfování na YouTube. Jednoho dne jsem si tak surfovala a všichni jistě moc dobře víte, že poslední dobou celkem hodně (opravedu hodně) sleduji vše možné YouTubery, na které se potom nutím dívat i vás prostřednictvím této rubriky!
Dneska tomu nebude jinak :D Ti kdo mě znají tak ví, že ze všech knížek naprosto nejvíce muluji The Fault in Our Stars od Johna Greena. No a právě díky této knize jsem se dostala k australskému YouTuberovi, který se jmenuje Troye Sivan a na YT ho naleznete zde. Troye nejen že dělá videa jako vloggy ale také zpívá.
Troye patří mezi ty lidi, kteří četli a milují The Fault in Our Stars a rozhodl se že k této knížce složí a zazpívá písničku.
Pozn. já jsem toto video musela pauznout, přestat brečet, trošku se uklidnit, a pak se na to dodívat! Jo a já vím že Troye není k zahození, je velmi pohledný, hodný a milý ale také je to gay. 

O něco veselejší video ve kterém Troye mluví o tom, co dělat ve tři ráno! Respektivě je to takový náhled do života Troye.

Další vtipné video, kde Troye zpívá písničku, kterou nazval The 2012 Song - Zeitgeist 2012: Year In Review a je to takový seznam věcí, které se v roce 2012 udály a také je to (jak jinak) vtipné. 

Pokud se vám videa Troye Sivana líbí tak jeho YouTube kanál je zde.
Byyyyyyyyyyyyeeee.

5 comments:

  1. Já vím.. :D Zveřejnila jsem ten seznam znova.. protože jsem dělala menší rekonstrukci.. :D

    Napadlo mě, nechceš spřátelit? Když si rozumíme v knižkách? :D

    ReplyDelete
  2. Tenhle kluk mě zase až tolik nezaujal, nejvíc se mi líbil fakt ten Dan ♥ :D, ale líbilo se mi to prostřední video. Dokonale jsem se s ním ztotožnila u scénky s obědem :D Když má člověk hlad, tak nechce nic dlouze vařit :D Jo to bylo parádní!

    ReplyDelete
  3. Je úžasnej:O Z té první písničky jsem měla husí kůži.. Jinak díky tobě sleduji Gossip Girl a plánuji si to přečíst!:D:)

    ReplyDelete
  4. Najviac sa mi páči to prostredné video. :) A je milý, taký na prvý pohľad sympatický.

    ReplyDelete