August 23, 2013

It's time for YouTube #7

Toto meme pořádá Julia R.

Dneska bych vám ráda představila amerického vloggera, který se jmenuje Joey Graceffa. Joey je jeden z lidi, kteří hrají hry a natáčí při tom své reakce. Kromě videí tohoto typu ale Joey natáčí také různé challenge a přidává své dialy vloggy. 
Jednou jste ho mohli vidět ve videu spolu se Samem Pepperem, kde dělali právě jednu z eating challeges.

Joey spolu s přáteli si udělali výlet do Hollywoodu, přesněji do míst, kde se natáčí jedny z nejlepších seriálů. Takže pokud jste fanoušky FRIENDS nebo Pretty Little Liars, tak se na to určitě kouknětě. Mimochodem, fanoušci PLL, tady je ještě jedno video s Joeym a jeho přáteli na natáčení PLL.

Video s Joeym a jeho kamarádkou Strawburry17, kde dělají několik challenges, ze kterých se pak rozhoduje kdo je lepší, jestli holka nebo kluk.

Joey natočil video s kamarádem (a dalším YouTuberem) Shanem Dawsonem. Jde o to, že Joey podává Shanovi, který má zavázané oči, různé věci a Shane musí uhodnout co to je. 

Každopádně, kanály Joeyho Graceffy, naleznete zde a zde.

7 comments:

  1. V tomhle roce??.. :D :D Pro mě to byla jedna z nejlepší knih v mém životě a že sem jich přelouskala hodně! :D

    ReplyDelete
  2. Máš nějakou podobnou knížku v rukávu??.. Která se čte na jeden zátah a zamiluješ se do hlavního hrdiny?.. :D :-)

    ReplyDelete
  3. Vyzerá to dobre :) Mimochodom, na ikonke sa už pracuje :D Tú sériu si chcem tiež prečítať. Vraj sa má aj teraz nejako natáčať film, nie ? :)

    ReplyDelete
  4. Hvězdý nám nepřály.. není to zfilmovaný? Jen s jiným názvem??... Něco mi to totiž říká... i když to bude asi něco jiného... Přečetla jsem si děj, ale recenzi radši ne.. protože si to asi přečtu, ale jako psychicky zničí??... Takový filmy a knihy mám nejradši i když z toho většinou tak 3 dny nepromluvím ani slovo.. to je s filmem.. u knížky to bude asi horší... :D :D Ale stejně jsou to nejkrásnější příběhy.. :D A ta druhá knížka vypadá taky zajímavě... i to by mohlo být skvělé... vypadá to jako, že jde o hledání sama sebe v neznámém prostředí... To by bylo asi něco pro mě.. :D Tak si totiž připadám každý den i doma.. :D
    Moc děkuji za doporučení knih :-)))

    Btw... Asi se mi budeš smát, ale knihy které jsem vždycky přečetla na jeden nádech byly od Rosamunde Pilcher.. :D :D Musíš si říkat že jsem blázen.. ale taky že jsem četla jen 2 nebo 3... nešlo číst všechny... totálně tě to citově vyždímá, ale vážně se to dá přečíst na jeden nádech pokud jsi přecitlivělá jako já nebo všechno co od života chceš je bláznivá láska.. :D :D

    ReplyDelete
  5. Tak tenhle týpek se mi fakt líbil. Jak se pořád usmíval a má parádní účes :D Moc se mi líbilo to první video z placu PLL a Přátel... je hrozný, jak nás dokáže štáb obalamutit. Já si myslela, že dům Hastingsových je skutečný a ono ne :D Jinak muselo být skvělý se do filmových ateliérů podívat. Já bych to taky brala :)

    ReplyDelete
  6. Ja mám rada tie videá kde hrajú hry a popritom ich môžeme aj vidieť nie len počuť :)

    ReplyDelete
  7. To čo robia na poslednom videu sme robili tiež keď sme boli malí. Niekedy to bolo celkom vtipné. :D

    ReplyDelete