August 27, 2013

It's time for YouTube #8

Toto meme pořádá Julia R.

Hodně času trávím na YouTube a hodně také objeviju různé zajímavé videa a vloggery, které vám pak ukazuji v této rubrice. 
Dneska bych vám ráda ukázala kluky, kteří jsou z australského Melbourne. Říkají si The Janoskians, což je zkratka pro Just Another Name Of Silly Kids In Another Nation. Jejich členy jsou bratři Jai Brooks, Luke Brooks, Beau Brooks a dále Daniel Sahyounie a James Yammouni. Na YouTube je najdete zde.
Jestli si pamatujete Sama Peppera, o kterém jsem vám zde psala, tak ten má taky hodně rád takové ty akcičky, kde jde otravovat lidi do výtahu atd. Dalo by se říct, že Janoskians jsou takový Sam Pepper pětkrát (a mnohem horší). Však sami posuďte.

Janoskians se vydali do Hollywoodu, kde na ulici otravovali lidi. Myslím, že ale v některých případech to i docela přehnali

No a takto to vypadá, když Janoskians jedou vlakem :D

Janoskians se rozhodli udělat další challenge. Je to Pepper Spray Challenge, kde si do obličeje stříknou pepřák. Já vím, stupidita jak prase! Jejich videa jsou hodně šílená ale todle je hodně moc, se jim mohlo něco stát. Lidi, ať vás něco takového nikdy ani nenapdne, a pokud jo, tak myslím že todle video vás od toho jednoznačně odradí.

Janoskians naleznete na jejich YouTube účtu, který se nejmenuje jinak než The Janoskians.

7 comments:

  1. Můj taky ne... já horory vlastně nesnáším... proto se na ně dívám :D :D Mám z nich strach a husí kůži a vůbec děsí mě jen pomyšlení na pořádný horor... ale chci to překonat.. je to takový moje překonávání se.. moje překážka o které vím, že jí chci zdolat.. :D

    ReplyDelete
  2. Vím jaké to je, protože když vidím pavouka nepřiblížím se k němu, mám šílený strach, že bych umřela a nebo když už mě někdo dostane do výtahu a ten se jednou zasekl, tak jsem lezla po stěně a nemohla jsem dýchat... takže tak jo a ještě se bojím lézt po žebříku, ale jinak na rozhlednu vylezu v pohodě.. :D Bojím se asi otevřeného prostoru ve výšce.. :D :D To jsou moje fóbie... a z hororů mám taky každou chvíli infarkt a noční můry.. :D :D

    Co se týče ikonek, jsou příšerný... budu je dělat znova, jen jsem něco zkoušela... :D A nevěděla jsem co ti tam dát a pak mě napadlo, že tuhle knížku máš ráda, tak pro jí tam nedát... :-) Pokud bys chtěla něco jiného stačí říct, budu to dělat stejně znova.. :D :D

    Pokud jde o tu recenzi... přečtu si tvé recenze všechny časem, ale vždycky až potom co tu knížku přečtu.. bojím se, že bych se dozvěděla něco, co mě odradí nebo vyděsí... Potřebuju šlápnout do neznáma a nevědět co očekávat.. už takhle vím, že budu brečet a to mě asi zpomalí.. :D :D Ale projedu si tvoje recenze a hned si vyberu co přečtu a jak to přečtu, tak si přečtu tvojí recenzi a dám ti komentář... :-) :-) Joup? :-)

    ReplyDelete
  3. Joup, Shatter me si četla v AJ?? :-) Já to totiž česky nenašla jen anglicky.. :D

    ReplyDelete
  4. Ahááá :D No já přemýšlím, že to zkusím v AJ.. ale nevím no.. :D Možná až později.. :D

    ReplyDelete
  5. Já takové bandy moc nemusím :-D Ale je fajn, že nekoukáš jen na videa s hudbou, ale hledáš i něco zajímavějšího :-) A taky je fajn, že se o to podělíš ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já tady takovéto bandy taky dvakrát nemusím ale todle jsou prvotřídní magoři :D musela jsem to sem dát :D

      Delete
  6. Tak to jsou blázni:D Chudáci lidi v tom vlaku..a to poslední video-.- Nejsou normální!:D

    ReplyDelete