August 07, 2013

My Book Boyfriend #3 : Étienne St. Clair

Je tady další díl MBB, které pochází od Missie. Jedná se o meme, kde každou středu zveřejňuji jednoho ze svých book boyfiends, což jsou knižní mužské postavy, o kterých bych byla nejraději kdyby existovali ve skutečnosti.
Dnes jsem si vybrala úžasno hlavní postavu (dobře, tak druhou hlavní) knížky Anna and the French Kiss od Stephanie Perkins.
Jmenuje se Étienne St. Clair, má 18 let. Je to Američan/BRIT/Francouz, jeho mamka je Američanka, otec Francouz a narodil se a vyrostl v Británii. Vypadá jako američan, má francouzké jméno a britský přízvuk. Studuje na SOAP, což je School of America in Paris (škola pro američany v Paříži) no a samozdřejmě mluvý plynně francouzsky. Baví ho historie a je to báječný průvodce po Paříži.
Étienne je přesně ten typ kluka, do kterého  se zamilujete hned na první pohled. Alespoň u mě to tak bylo. Strašně moc jsme si celou knihu Anna and the French Kiss užívala a ještě více mě bavili scény, kde byl Étienne. No přeci, už jen to jméno je úžasné ne? Uznávám, že je to již nějaká doba co jsem tu knihu dočetla ale byl to pro mě báječný zážitek a Anna and the Frech Kiss se jednoznačně zařadila mezi mé nejoblíbenější knihy. Tak stejně také Étienne, kterému prostě nedokážu odolat.

Our lips brush lightly.
"If you ask me to kiss you, I will," he says.

His fingers stroke the inside of my wrists, and I burst into flames.
"Kiss me," I say.
He does.

"Did you just have a foodgasm?" he asks, wiping ricotta from his lips.

Etienne’s dark eyes search mine.
“What are we doing?” His voice is strained.
He’s so beautiful, so perfect. I’m dizzy. My heart pounds, my pulse races. I tilt my face toward his, and he answers with an identical slow tilt toward mine.

Je hodně těžké najít toho "pravého kandidáta" pro roli Étienna. Já jsem si vybrala toho, kluka, kterého můžete vidět na fotkách. Upřímně si nejsem ani moc jistá kdo to je ale myslím že je to Aaron Johnson. 

5 comments:

  1. Túto knižku/ postavu nepoznám, ale znie to dobre :) Asi je to Aaron Johnson :D Tu ho ťažko spoznať, on je skoro v každej roly úplne iný. Mimochodom, Monnie, ja mám tiež tvoj blog veľmi rada, je to môj najobľúbenejší knižný blog, navyše aj ty si strašne skvelá adminka :) Som rada, že môžeme byť sb .)

    ReplyDelete
  2. Ahoj Affiliates, prosím přečti si důležitý článek u mě na blogu. http://iheart-fanning.blog.cz/1308/ohlasena-kontrola-affiliates-info
    Přeju hezký zbytek prázdnin :)

    ReplyDelete
  3. Knížku neznám, ale tu postavu jsi popsala úžasně, určitě by se mi zalíbil:3 Mmm..Paříž') Můj sen.

    ReplyDelete
  4. Taky bych chtěla aby existoval :))

    ReplyDelete
  5. Velmi zaujimava kombinácia pri nom :D Knihu vsak nepoznam

    ReplyDelete