August 14, 2013

My Book Boyfriend #4: Augustus Waters

Je tady další díl MBB, které pochází od Missie. Jedná se o meme, kde každou středu zveřejňuji jednoho ze svých book boyfiends, což jsou knižní mužské postavy, o kterých bych byla nejraději kdyby existovali ve skutečnosti.
Dneska jsem si vybrala hlavní mužskou postavu z mé naprotosto nejvíce nejoblíbenější knížky The Fault In Our Stars od Johna Greena.
Jmenuje se Augustus Waters, je mu 17 let a má pouze jednu nohu. Tu druhou mu museli vzít, kvůli rakovině, kterou stejně jako i hlavní hrdinka této knihy Hazel Grace trpí.
Augustus měl rakovinu kostí ale jako jeden z mála ji přemohl. Gus je svalnatý pohledný kluk s hnědými vlasy a krásně modrýma očima.
Jeho nejlepším přítelem je Isaac, který trpí vrzácnou formou rakoviny očí. Spolu s Isaacem Gus moc rád hraje video hry.
S hlavní hrdinou Hazel Grace se potká ve skupině pro lidi trpící rakovinou.
Augustus miluje metafory, jeho citáty jsou velmi silné.

“That's the thing about pain," Augustus said, and then glanced back at me. "It demands to be felt”

“The marks humans leave are too often scars.”

“Oh, I wouldn't mind, Hazel Grace. It would be a privilege to have my heart broken by you.”

"I fell in love the way you fall asleep: slowly and then
all at once"

 "It’s a metaphor, see: You put the killing thing right between your teeth, but you don’t give it the power to do its killing."

"You die in the middle of your life, in the middle of the sentence."

Když jsem tuto knížku začala číst, tak jsem věděla že tam nebude happy ending, věděla jsem že to není veselá knížka, co jsem ale nevěděla je, že po dočtení budu tak zničená. Brečela jsem, ano brečela jsem tak moc. U některých knih není důležitý šťatný konec, mnohem důležitější příbeh, který se v knize odehrává.

Nedokáži popsat jak moc jsem si Augustuse oblíbila a moc zničená jsem byla když odešel.
V připravované adaptaci knihy bude Augustuse hrát Ansel Elgort ale já si Augustuse představuji více jako Joshuu Branda.

4 comments:

  1. Ta rakovina..chudák. Ale jinak bych si ho asi také jako postavu oblíbila.:)

    ReplyDelete
  2. O tej knižke som už počula. Možno si ju prečítam a aj na film som zvedavá. :)

    ReplyDelete
  3. Počula som o tejto knižke a chcela by som si ju raz prečítať. Je mi ľúto toho chlapca, každopádne, pôsobí veľmi sympaticky :)

    ReplyDelete
  4. Doufám, že tuhle knížku si budu moct přečíst ještě letos. Zatím byla vždycky půjčená. No dneska jsem měla štěstí a půjčila si 4 knížky, které jsem měla v plánu si přečíst už několik měsíců :D. Snad budu mít jednou takové štěstí i u téhle knihy. Fakt se nemůžu dočkat, až ji začnu číst, jsem si jistá, že se mi bude také tolik líbit, jako tobě :)

    ReplyDelete