August 21, 2013

My Book Boyfriend #5 : Travis Maddox

Je tady další díl MBB, které pochází od Missie. Jedná se o meme, kde každou středu zveřejňuji jednoho ze svých book boyfiends, což jsou knižní mužské postavy, o kterých bych byla nejraději kdyby existovali ve skutečnosti.
Dneska jsem si vybrala mužskou hlavní postavu knihy Beautiful Disaster, která se zařadila mezi nejlepší knihy co jsem v tomto roce četla.
Travis Maddox, hlavní postava této knihy není žádný svatoušek. Sice studuje vysokou školu, kde je jeho hlavním oborem trestní právo ale také si na nájem vydělává nelegálními pěstními zápasy a na těle má nespočet tetování. O tom, že každou noc má v posteli jinou holku se snad ani zmiňovat nebudu.
S Abby Abernathy se seznámí ve škole a díky sázce, která z prvnu vypadá nevinně se vyvine vztah, krerý je jako hurikán. Travis je Abby, která dotane přezdívku "Holoubek", přímo posedlý a jeho láska někdy přesahuje hranice.
I přesto všechno je Travis "mad dog" Maddox jeden z knižních hrdinů, které bych v životě ráda potkala, tedy u kterých bych chtěla aby existovali.

Travis watched me pull hair away from my face and then walked to the door, holding it open.
''I wouldn't let anything happen to you, Pigeon.”


“You’re everything I’ve ever wanted, Pigeon.”
“Just remember that when I take all of your money in the next poker game,” I said, pulling off my shirt.

4 comments:

  1. Na Krásnou katastrofu mám taky posvíceno a ráda bych si ji přečetla :) Chci si počkat až ji budou mít v knihovně, ale zatím je taky vždycky půjčená :D

    ReplyDelete
  2. Právě jsem to dočetla a souhlasím!! Taky ho miluju! I když mě dost vytáčelo to jeho holoubku, holubičko.. :D :D Stejně je to prostě muž snů.. Nejdřív to byl jen Dimitrij Belikov pak přišel Edward Cullen, Damon Salvatore, Jace Wayland a teď dokonce už Travis Maddox.... prostě knižní muži mých snů! :-)

    ReplyDelete
  3. Ďalšia kniha, ktorú si chcem prečítať :D Táto je momentálne prvá v zozname. Vyzerá to fakt dobre a Travis tiež :) Mimochodom, Monnie, budem robiť nové ikonky pre affs a neviem, koho ti dať na ikonku. Nemáš nejakú obľúbenú fotku alebo obrázok ? Ak áno, môžeš poslať :)

    ReplyDelete
  4. :D Jééé... já si tu knížku prostě musím přečíst (ale bojím se, že u toho budu děsně bulet, když všichni na to máte takový reakce :D). Jsem ráda, že sis knížku nakonec koupila :) Člověk by u sebe měl mít věci, které pro něj mají hlubší význam :) A já bych si prázdniny taky protáhla ještě o měsíc :D Na It's Time for Youtube se samozřejmě těším a určitě si ho poctivě přečtu :)

    ReplyDelete