September 08, 2013

It's time for YouTube #10

Toto meme pořádá Julia R.

Dneska tento článek bude o YouTuberovi, který má více jak 10 milionů odběratelů. Je dost možné, že jste o něm již slyšeli a pokud ne, tak vám představuju Ryana Higu, nebo na YouTube známého jako nigahiga. Počkat, ti kdo četli mé předchozí It's time for YouTube, tak Ryana (asi) znají, protože jsem o něm psala ve článku věnujím se Draw my life challenge.
Ryan už svůj kanál má více jak 7 let a jeho videa se za tu dobu velice zlepšila (to je divná věta). A o tom, že jsou velice vtipná snad ani mluvit nemusím.

Tady vás Ryan naučí jak zpívat jako váš oblíbený hudební interpret.

Hezky znázorňující video toho, co očekáváme a co je pak realita v oblasti romantiky.

Ryan pěkně vysvětluje to, že být líný není zas tak špatné :D

Mnohem více zajímavých videí od Ryana naleznete na jeho kanále nigahiga.
TEEHEE

3 comments:

  1. Tak to jsou úžasná videa, nemohla jsem z toho prvního:D Na konci ten Skrillex :DD

    ReplyDelete
  2. Tak Ryan mě teda dostal :D Zkoukla jsem všechny tři videa a musím říct, že jsou prostě úžasná. Moc se mi líbilo to o lenosti a pak to první. Navíc má videa hoooodně kvalitní :) Asi mrknu ještě na další. Zase jsi mě nakazila :D

    ReplyDelete
  3. Lol, tak to druhé video to rozsekalo. Kruto pravdivé. :D

    ReplyDelete