September 14, 2013

It's time for YouTube #11

Toto meme pochází od Julie R.

Dneska se tento článek bude věnovat dalšímu z britských youtuberů. Ono těch YouTuberů je opravdu hodně a problém je v tom, že většina z nich jsou super :D 
No, dnes se budu věnovat klukovi, který má více jak milion odběratelů. Jak už jsem řekla, že to Brit a jmenuje se Marcus Butler. Na YouTube známý jako MarcusButlerTV. Jeho videa patří mezi mé oblíbené, jsou vtipné a zajímavé. 
Zde mluví o nejvíce otravných lidech na internetu. Upřímně, někde jsem se úplně našla :D

Tady dělá blbosti s héliem. Je tam také jeho kamarád, a další youtuber, Caspar Lee.

V tomto videu Marcus hovoří o matkách. Ano, všichni to moc dobře známe. Myslím že nejsem jediná kdo v tom poznává tu svou mamku :D

Pokud se vám videa Marcuse líbí, tak mnohem více těchto (vtipných) videí naleznete na jeho profilu na YT: MarcusButlerTV.

1 comment:

  1. Koukla jsem na první a druhé video. V první chvíli mi úplně přišlo, že je to Niall z One Direction :D Marcus se mi zase až tolik nelíbil, ale jeho videa jsou fajn. Líbila se mi hlavně ta část, kdy byl převlečený za dvě holky a za svou mamku :D A co se týká těch matek, tak ta moje nedělá nic z toho, co Marcus řekl v posledním videu :D

    ReplyDelete