September 18, 2013

Mé knižní série #4

Toto meme pořádá Roxanne.

Dneska jsem si pro vás vybrala knižní sérii, kterou jsem dočetla celkem nedávno. Jmenuje se Unearthly a napsala ji Cynthia Hand.

Jak ses o téhle sérii dozvěděla?
O sérii jsem se dozvěděla přes nakladatelství CooBoo, které o ní psalo na svém webu.

Kolik dílů jsi zatím stihla přečíst?
Přečetla jsme všechny tři díly.

Co na tuhle sérii říkáš?
První a druhý díl se mi moc líbil. Byla jsem naprosto nadšená. Vlastně se mi líbil i třetí díl. Celá série byla hodně dobrá. Jediné co mě celkem vadí byl ten konec, který mohl být o hodně lepší!!!
Co ale musím hodně pochválit jsou obálky, které jsem si naprosto zamilovala!




Který díl z celé série máš nejraději?
Nejraději mám asi druhý díl. Také se mi moc líbil začátek třetího dílu :)

Jaká je tvoje oblíbená postava, proč?
Moje oblíbená postava je asi Christian. Já jsem si jej oblíbila hned jak jsem začala číst. Celkem jsem si také oblíbila Angelu.

Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?
Tucker, určitě Tucker. On je hodný a milý ale občas jsem měla sto chutí ho kopnout někam. Vážně! No a Clara mě taky dokázala pěkně naštvat!

Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
České obálky jsou hodně podobné těm originálním, takže je to těžká volba. Ale asi bych si zvolila ty české. 


Která obálka se ti líbí nejvíc?
Všechny obálky jsou moc pěkné ale nejvíce se mi líbí obálka posledního dílu Nespoutaná.

Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?
Určitě to je scéna kdy Clara zjistila že i Angela je z andělské krve. Potom se mi taky moc líbily scény, které se odehrávali na univerzitě ve Stranfordu.

5 comments:

  1. Ďalšia séria, ktorá vyzerá skvelo :D Už som o tejto sérií čítala, a aj keď obálky a anotácia vyzerajú skvelo, moc sa nezaujala... Asi ma už toľko nebaví čítať o anjeloch... :)

    ReplyDelete
  2. Já jsem zatím přečetla první a druhý díl. No konečně někdo kdo měl taky velkou chuť praštit Tuckera :D

    ReplyDelete
  3. Tak tieto knižky vôbec nepoznám. Ale mohlo by to byť super.

    ReplyDelete
  4. Jééé, tak tohle vůbec neznám! :D :D Chyba!! :D Si musím přečíst! Problém je tu jen jediný! :D :D Nedostatek času a mnoho knih... to je myslím i citát, ale bohužel si nepamatuju od koho... "Přílíš málo času na přílíš hodně knih."

    ReplyDelete
  5. Tak o téhle sérii jsem nikdy neslyšel, ani mě nějak moc nezaujala, já mám rád něco v duchu HP :D

    ReplyDelete