September 21, 2013

On my wishlist #17

Toto meme pochází z dílny Book Chick City a jedná se o to, že každou sobotu sem dám jednu knihu, kterou si chci přečíst.
Název: Fallen
Autor: Lauren Kate
Anotace: Některým andělům je souzen Pád.
Na Danielu Grigorim je něco bolestně povědomého. Ten záhadný, odtažitý chlapec upoutal pozornost Luce Priceové, už když ho viděla poprvé – v první den jejího pobytu v internátní škole pro problémové mladistvé. Ve škole, kde jsou zakázané mobilní telefony, všichni ostatní studenti jsou divní a každý krok sledují bezpečnostní kamery, znamená Daniel pro Luce jediný světlý bod. A přestože on s ní očividně nechce mít nic společného – a dává to jasně najevo –, něco ji k němu přitahuje jako můru plamen svíčky. Luce musí zjistit, co se Daniel tak zoufale snaží utajit... i kdyby ji to mělo zabít.

4 comments:

  1. Tuhle knížku jsem měla rozečtenou, ale nikdy ji pořádně nedočetla. Nedávno jsem si na ni vzpomněla a řekla si, že to napravím a zkusím se do Fallen pustit ještě jednou :)

    ReplyDelete
  2. Tahle kniha je zářným příkladem "nesuď knihu podle obalu." Obal je na této sérii bohužel totiž to jediné, co se dá "číst."

    ReplyDelete
  3. Túto knihu mám doma, čítala som prvá dva diely zo série, ten prvý sa mi páčil, no ten druhý bol už o niečo nudnejší. Súhlasím, že obal vyzerá naozaj lákavo, no netreba sa kvôli nemu do knihy púštáť...

    ReplyDelete
  4. Pád jsem četla a byl úžasný! :)

    ReplyDelete