September 10, 2013

Spring Breakers

Název: Spring Breakers
Rok: 2012
Režie: Harmony Korine
Popis:  Čtyři sexy středoškolačky se rozhodnou vyloupit fast food, aby měly peníze na krátkou jarní dovolenou. Jenže to je jenom začátek… Při oslavách v motelovém pokoji se zábava zvrhne a překročí zákonnou hranici. Dívky jsou zatčené a stanou před soudem… pouze v bikinách se ocitnou v soudní síni, kde za ně překvapivě zaplatí kauci nechvalně proslulý místní gangster Alien. Alien vezme dívky pod svá křídla a začíná ta nejdivočejší jarní jízda, co pamatují. Na oko drsný Alien má i citlivou stránku, a tak si ho mladé školačky zamilují a vydávají se společně na prázdniny, o kterých se žádné z nich ani nezdálo.
Můj názor: Na tento snímek jsem byla opravdu hodně zvědavá. Věděla jsem o něm již v době kdy se natáčel a nedočkavě jsem hltala každičkou novou informaci, která vyletěla do světa. Byla jsem přímo nadšená. No ono nadšení docela rychle vyprchalo. Proč? To se vám pokusím vylíčit v několika následujících odstavcích.
Tak za prvé. Již od začátku jsem moc dobře věděla jak to dopadne.
Herecké výkony nejsou špatné, tedy zvolené herečky nejsou špatné ale celkově mě film nijak moc nezaujal. Je hodně vulgární a někdy trošku připomíná zdaleka jiný druh filmu. Děj není zas tak moc špatný ale to že by byl extra dobrý si tvrdit netroufám.
Jedna pozitivní věc se zde přeci jen najde. Světe div se ale je to styl jakým je film natočený. Jsou tam použity neonové barvy, které si myslím, že k takovému divokému filmu patří.
A celkově? Pokud se chcete podívat na průměrný film, který vás možná občas pobaví tak prosím ale jinak ne.




6 comments:

  1. Mě to ani průměrný nepřišlo :D

    ReplyDelete
  2. Já jsem se na Spring Breakers chtěla taky podívat, ale od té doby, co jsem viděla trailer jsem byla na vážkách a po tvé recenzi se na film asi ani nepodívám. Sprostá slova se naučím na nějakém lepším filmu :D

    ReplyDelete
  3. Inač čakala som že to bude lepši film ale bola to nudné hrozne pre mňa a vypla som to ešte uprostred filmu lebo ma to nebavilo vôbec :)

    ReplyDelete
  4. Taky mě nijak nezaujal, na to jak jsem se na něj těšila a jak o tom všichni mluvili, tak to bylo nic moc... Ani jsem to neviděla celé.

    ReplyDelete
  5. Film som nevidela, ale možno si to pozriem. Ten dej môže byť zaujímavý.

    ReplyDelete
  6. Zpočátku jsem se na film těšil, ale jak jsem viděl trailer, tak jsem na to ani nešel do kina, každopádně si to plánuju někdy pustit, jen jak budu mít víc času, takže asi o Vánocích :D

    ReplyDelete