September 21, 2013

Waiting For Forever

Název: Waiting for forever
Rok: 2011
Režie: James Keach
Popis: Mladý muž, šťastný a bez práce, se rozhodne strávit zbytek života s jeho životní láskou - 25 letou televizní herečkou, která žije v Hollywoodu.

Můj názor: K tomuto filmu jsem se dostala celkem náhodou přes jednu moji kamarádku, která mi o něm řekla. Hned jsem se na něj podívala a rozhodla se podělit s vámi o pocity, které z filmu mám.
Snímek vypráví velice romantický a dalo by se říci že i nereálný příběh Willa, který je zamilovaný do své nejlepší kamarádky. 
Emma, tak se ta kamarádka jmenuje je televizní hvězda a žije v Hollywoodu. Když bylo Willovi 10 tak mi zemřeli rodiče a on se musel odstěhovat pryč od Emmy. Ta mezitím vystudovala vysokou a začala svůj vlastní život. Will, který do ní byl pořád zamilovaný se rozhodl že to tak nenechá a Emmu několik let sledoval. Nikdy s ní nepromluvil ale vždy byl právě tam kde ona. 
Po několika letech se oba znovu setkají a tentokrát již spolu i promluví...
Musím uznat že film to úplně špatný nebyl ale tak velká love story je v realitě snad úplně nemožná. 
Moc se mi líbil herecký výhon Rachel Bilson, která hrála Emmu. Hlavní postava Willa mi občas přišla až moc oblblá láskou k Emmě. V každém případě Tom Sturridge, který stvárnil Willa je velmi pohledný a ve filmu jsem si jej hodně oblíbila (nemyslím ty zamilované bláboly co pořád vykládal ale toho herce). 
Celkově film nebyl špatný ale žádný obrovský trhák to taky není. Doporučila bych to lidem, kteří mají rádi hodně romantické filmy s happy endem. Je to taková komedie na odpočinek, nic moc vážného!

2 comments:

  1. Lovestory mám ráda, ale zase se to nesmí přehánět, s tím souhlasím. Film jsem neviděla a moc mě neláká.

    ReplyDelete
  2. Film som začala pozerať ale ukončila som to pretože ma to absolútne nebavilo :)

    ReplyDelete