October 10, 2013

It's time for YouTube #13

Toto meme pochází od Julie R.

Právě se učím němčinu a moc mi to do hlavy neleze! A co dělám když mi nejde němčina? Sleduji Get Germanized! Get Germanized nebo taky Learn German je kanál na YouTube, který vlastní Vuko (pravým jménem Dominik) z Německa. Na svůj YouTube kanál dává videa, kde vysvětluje německou gramatiku a také frazeologii. Kromě toho se tam ale také objevují různá vtipná videa jako je třeba  Why is German scary?  (rozhodně se na to podívejte). Teď už vám ale ukáži nějaké videa, které Vuko na Get Germanized vytvořil. Jo a ještě jedna poznámka, ti kdo se bojíte jakou má Vuko angličtinu, tak vás musím uklinit! Jeho angličtina je plynulá a bez německého přizvuku, mluví opravdu výborně!! Jo a jako mnoho dalších lidí ani já nemám ráda němčinu, ale díky Get Germanized mě to začalo i docela bavit! Není to tak strašný jazyk!! Snad to pomůže i Vám :)

Video, které trošku odpovídá názvu Vukova YT kanálu Get Germanized, zde mluví o tom, jak se stát Němcem.

Trošku té gramatiky. V tomto videu se dozvíte jak používat v němčině členy, tj. der, die, das.

Přemýšleli jste někdy jak se řekne hledat jehlu v kupce sena německy? Ne, no já taky ne ale je to zajímavé :D Zde se dozvíte jak se německy řeknou některá přísloví!

Pokud se Vám videa líbila, tak více jich naleznete na kanálu Get Germanized na YT

2 comments:

  1. Ahoj :) Nominovala jsem tě v tomhle tagu :)
    http://kniznisvetnavzdy.blogspot.cz/2013/10/liebster-award-tag.html

    ReplyDelete
  2. Niektoré tie videá poznám. Osobne sa nemčinu neučím, chvalabohu! :D Mne ten jazyk príde strašný, nerytmický a tak vyzerajú aj tie ich pesničky. :D

    ReplyDelete