October 10, 2013

Liebster Award Tag #1 & #2

Do tohoto tagu mě nominovala Lucinda. Moc děkuju!!
Edit. do toho tagu mě také znovu nominovala má milovaná Katie* (takže, to co je napsáno černě je Edit. s odpověďmi na otázky Katie)

Pravidla:
- Řekněte o sobě 10 věcí
- Odpovězte na 10 otázek blogerky, která vás nominovala
- Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat
- Nominujte 5 blogerů, kteří mají méně než 200 pravidelných čtenářu
- Informujte blogery o tom, že jste je informovaly

10 věcí o mně: (já teď dvacet):
- naprosto nejvíce nenávidím horory a vše co s tím má co dočinění
- mé oblíbené číslo je 4
- jeden z mých nejoblíbenějších filmů je Vykoupení z věznice Shawshank, taky jsem měla období kdy jsem nesledovala nic jiného
- chci toho hodně procestovat
- nenávidím nakupování, jediná věc kterou ráda nakupuju jsou knížky a naušnice
- nikdy jsme neviděla Piráty z Karibiku
- jsem zastáncem Greenpeace a podporuji projekt Save the Arctic
- chtěla bych se naučit plynně anglicky, španělsky a základy korejštiny
- nemám ráda gumové medvídky a ananas
- neumím matiku ale myslím si že je super a obdivuju lidi co ji umí

- miluju palačinky, těstoviny a baked beans
- nosím brýle asi od roku a nikdy je ani nosit nepřestanu
- jsem závislá na internetu
- mám ráda historii 
- nemám ráda léto, nejraději mám podzim 
- nepiju ani nekouřím 
- preferuji kávu než čaj
- nechala jsem si udělat tetování a poslední dobou zjišťuji, že pořádně ani neexistuje důvod proč jsem si nechala udělat zrovna to co mám :D moooc veliký význam to pro mě nemá, prostě se mi to líbilo
- jsem flegmatik
- nejím vepřové, hovězí, telecí ani žádné jiné červené maso, jen kuřecí

Otázky a odpovědi: 

1. Co bys chtěla v blogové karieře všechno dokázat? Nemám určený nějaký cíl ke kterému bych směřovala. Bloguji protože mě to baví a o to více jsem potěšená, když někdo mé články čte.
2. Jaké to bylo, když jsi začínala blogovat? Nebylo to lehké, měla jsem asi dva pravidelné čtenáře a můj první blog byl zaměřený na všelijaké obrázky. Nic zajímavého :D
3. S kterým nakladatelstvím jsi jako první navázala spolupráci? Bohužel jsem s žádným nakladatelstvím ještě spolupráci nenavázala. Recenze píši na knihy, které si sama kupuji.
4. Jaký film podle knížní předlohy máš nejraději? Nevím jestli nejraději ale v poslední době se mi hodně líbil film Hostitel podle stejnojmené knižní předlohy od S. Meyer.
5. Co si myslíš o povinné četbě? Že je to asi jeden z mála způsobů jak naši generaci donutit číst. Některé knihy, která já osobně mám v kánonu k maturitě jsou opravdu dobré.
6. Jaký knížní žanr máš nejraději? Vždy jsem měla a vždy budu mít moc ráda fantasy knížky. V poslední době jsem si také oblíbila různá díla z žánru YA.
7. Kolik máš doma celkem knížek? Nikdy jsem je nepočítala ale je jich vážně hodně :D
8. Kterou knížku by sis chtěla přečíst, ale nikdy na to není čas? Velice ráda bych konečně dočetla celou sérii Vampire Academy.
9. Díky které knížce nebo knížní sérii si začela víc číst?  Díky sérii Letopisy Narnie od C.S. Lewis.
10. Jaká je tvoje oblíbená hlavní hrdinka? Stejně moc jak miluji knihu The Fault in Our Stars od Johna Greena, tak miluji i její hlavní hrdinku Hazel Grace.

Od Katie:1. Jaká byla tvá první oblíbená kniha? Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň
2. Tvoje nejoblíbenější knižní hrdinka? wow, v poslední době jsem si moc oblíbila Annu z Anna and the French Kiss a také Hazel z The Fault in Our Stars. Ale co si pamatuju, tak jsme vždy měla strašně moc ráda Lucinku z Narnie. 
3. Nejtlusčí kniha, kterou jsi kdy přečetla? To bude asi Andělé a Démoni od Dana Browna. Nebo ještě Hostitel od S. Meyer, nevím která kniha má více stránek, ale obě jsou skoro stejně tlusté.
4. Nejoblíbenější knižní série? Tak to je určitě Letopisy Narnie! Miluju ty knížky! Jsou moje dětství a myslím, že je mám ráda dokonce více než Harryho Pottera.
5. Jaký je tvůj názor na povinnou četbu? Myslím si, že je to dobré, ikdyž většinou se mi to moc číst nechce ale na druhou stranu se tam najdou i knihy, které nejsou vůbec špatné.
6. Který herecký výkon tě fakt dostal? To je hodně těžká otázka. Viděla jsem hodně dobrých filmů! Moc se mi líbil herecký výkon Toma Hankse ve Forrestu Gumpovi a také výkon Matta Damona v Angentu bez minulosti. No a v žádném případě nesmím opomenout Bradleyho Coopera a jeho báječné výkony ve filmech Limitless a The Words.
7. Film, který tě zklamal? Určitě Beautiful Creatures
8. S jakou slavnou osobností, by ses chtěla v životě setkat? Určitě s Emmou Watson.... a pak asi taky s Johnem Greenem!
9. V jakém filmovém žánru by sis chtěla zahrát? Asi v něčem distopickém nebo fantasy!
10. Přemýšlela jsi někdy o tom, jaký by byl tvůj život, kdyby jsi byla slavná? Kdo o tom nepřemýšlel? Samozdřejmně že jsem o tom přemýšlela. Nevím jestli by byl můj život lepší nebo horší. Možná že tak trochu oboje! Na jednu sranu být slavný je asi fajn ale na druhou stranu bych rozhodně nechtěla být pořád sledována paparazzi a fanoušky!

Otázky pro nominované:
1. Co tě na blogování baví nejvíce?
2. Jaký máš názor na klasickou literaturu (Bronte, Puškin...)?
3. Kolik asi přečteš knih za měsíc?
4. Kterou knížku by jsis vzal/a na pustý ostrov?
5. Existuje nějaká knížka, která se ti moc líbila ale když jsi viděl/a film tak tě zklamal? Jaká?
6. Oblíbené české nakladatelství knih?
7. Oblíbený autor? (nebo autor od kterého jsi toho hodně četl/a)
8. Jaký máš názor na knihy typu Fifty Shades of Grey?
9. Existuje nějaká knižní scéna, na kterou jen tak nezapomeneš? Jaká?
10. Myslíš si, že je důležité aby následující generace více četli?

Moji nominovaní:
1. Anett
2. Clove
3. Rosie
4. Katie*
5. Lubi

5 comments:

  1. Děkuju moc za nominaci, pokusím se ji udělat, co nejdřív, ale teď toho času moc není no ://
    Já osobně mám nejradši číslo 7. Momentálně ujíždím na filmech s Russellem Crowem, taky toho chci hodně procestovat mluvit plynule anglicky a stejně jako ty, nesnáším ananas :D Matiku ráda nemám, ale obdivuju lidi, co ji zvládají bez problémů :)

    ReplyDelete
  2. Ach né:D Vážím si toho, že jsi mě nominovala, moc děkuju:) Ale určitě zase nějak divně odpovím na otázky, nebudu vědět, jaké vymyslet pro mé nominované, apod. :D To dopadne :D Ale díky :) Myslím, že takhle se návštěvníci blogu zase víc dozví o adminovi :D:)

    ReplyDelete
  3. Není zač :) Jinak na Piráty z karibiku se musíš podívat :D

    ReplyDelete
  4. Monie, prepáč, že odpovedám neskoro no úprimne, moja lenivosť a unavenosť v tomto období nepozná hranice :D Každopádne, do tagu sa pustím čo najskôr, som nominovaná aj u Katie aj u teba, takže budem mať o čom písať :D Veľmi si cením, že si ma do toho zapojila, tým pádom budem môcť napísať na blogu aj nejaké tie svoje názory ohľadne tohto. Okrem toho, vymyslela si skvelé otázky :)

    ReplyDelete
  5. Moc děkuju za nominaci, snad to brzy odpovím, teď už jich mám taky dvacet :D

    ReplyDelete