October 14, 2013

Marry, Kiss, Cliff - TAG

Tak jsem se zase rohodla udělat nějaký ten tag! Viděla jsem hodně videí, kde jak čeští tak i zahraniční knižní bloggeři dělali tendle tag. Nejvíce mě asi zaujal u Roxanne, která se nerozhodla natočit video ale nafotit fotky. Já jsem původně chtěla natočit video, jenže kamera selhala, takže jsem zvolila možnost B, tedy formu fotek.
A o čem že tag je? Jmenuje se to Marry, Kiss, Cliff a jedná se o to, že si na lístečky napíšte jména mužským knižních hrdinů a pak vždy vylosujete tři a musíte se rozhodnout, kterého by jste si vzali (Marry), kterého by jste políbili (Kiss) a kterého by jste shodili z útesu (Cliff). 
Jdeme na to :)

1. kolo:   Harry Potter, Augustus Waters (TFiOS), Gale (The Hunger Games)

Tak Harryho bych asi políbila, protože nemám žaludek na to ho zabít, a kdo taky má že? Augusta bych si vzala, prostě protože je to Augustus Waters! Miluju jeho metafory a celkově, bych neměla to srdce ho zabít, jeho nikdy!! A shodila bych z útesu Galea (Hurikán), protože jsem ho nikdy neměla moc ráda!



2. kolo: Alec Lightwood (The Mortal Instruments), Tucker Avery (Unearthly), Étienne St. Clair (Anna and the French Kiss)

Aleca bych políbila, protože je to Alec a mám ho moc ráda ale né tak moc abych si ho vzala! Z útesu bych určitě shodila Tuckera, protože jsem ho nikdy neměla ráda a ani bych z jeho smrti nebyla nešťastná :D a vzala bych si Étienna, prože jsem se do něj zamilovala snah hned jak v knize objevil!! Miluju jeho jméno :D 



3. kolo: Jacob Black (Twilight), Dimitri Belikov (VA), Four (Divergent)

Tak z útesu bych bez váhání hodila Jacoba, protože jeho postavu vážně nemám ráda! Políbila bych asi Four (Čtyřka) protože je super alé né zas tak moc jako Dimitri. Toho bych si bez váhání vzala!! :) 





4. kolo: Adrian Ivashkov (VA & BL), Adam Kent (Shatter Me), Jace Wayland (The Mortal Instruments)

Z útesu bych shodila Adama! Je to stejný případ jako Tucker. Neměla jsme ho ráda!! Rychle s ním pryč! Políbila bych Adriana, protože je úžasný a nemám tu sílu ho zabít, v žádném případě bych ho nedokázala zabít! A vzala bych si Jace, protože bych asi nedokázala jen políbit! 




5. kolo: Travis Maddox (Beautiful Disaster), Draco Malfoy (Harry Potter), Edward Cullen (Twilight)

Z útesu bych shodila rohodně Draca, protože bych ho nedokázala políbit ani si ho vzít! Jedině útes! Políbila bych Travise, protože i když je báječný, tak bych si ho vzít nedokázala, protože je někdy hodně psycho :D a vzala bych si Edwarda, který je někdy až moc hodný ale nikdo jiný tady nezbyl



6. kolo: Edmund Pevensie (Narnia), Finnick Odair (The Hunger Games), Christian Prescott (Unearthly)

Políbila bych Edmunda, protože je to jedna z mých nejdéle oblíbeným mužských postav a vždy ho budu mít moc ráda. Vzala bych si Finnicka, protože je úžasný a strašně hodný a je to má nejoblíbenější postava z celé série The Hunger Games a z útesu bych shodila Christiana, protože je taky super ale nevyrovná se ani Edmundovi ani Finnickovi, takže na něj zbyl útes!



Jak se Vám tento tag líbil? Koho by jste si vzali / políbili / zabili vy? 

7 comments:

  1. Ty jsi zabila Gala.. a Draca!!! -_- vrahu! :oD

    ReplyDelete
  2. Tuckera bych zabila taky :D

    ReplyDelete
  3. Jéé to je skvělé:D Kdo by neshodil z útesu Jacoba Blacka, že jo:D:D

    ReplyDelete
  4. Jé to je super!! :) No Harryho bych si vzala <33 Já bych si tam napsala i Snapea :D No a Jacoba bych už asi taky schodila, dřív bych si ho vzala a políbila vjednom :D Teď už ne.

    ReplyDelete
  5. Docela jsem tě odhadla. Vždycky jsem si přečetla koho sis vylosovala a pak jsem si říkala, ke komu co přiřadíš :D Tenhle tag se mi teda dost líbil :) Já bych si taky vzala Dimitriho a Finnicka + Adrian by prostě musel být můj :D

    ReplyDelete
  6. Btw.:
    U mě na blogu je kontrola affs - http://bellathorne-official.blog.cz/1310/kontrola-affs .
    Trvá týden, do příštího pátku 25.10.:)
    Nezapíšeš se, mažu si tě, pokud se na blog po přestávce vrátíš/pokud jsi jen zapomněl(a) se zapsat, jenom mi napiš do nejaktuálnějšího článku, že se vracíš/zapomněl(a) jsi a rád(a) by jsi zůstal(a) affs - poté si tě přidám okamžitě automaticky zpět ;]

    ReplyDelete
  7. Anonymous9:11 pm CET

    Já bych to dala asi stejně jako ty:) Akorát Gala bych určitě nezabila!:)

    ReplyDelete