October 05, 2013

On my wishlist #19

Toto meme pochází z Book Chick City a každou sobotu uveřejním jednu knížku, kterou si chci přečíst.
Název: Den co den
Autor: David Levithan
Anotace: Každý den se probudíte v jiném těle, každý den žijete život někoho jiného. A tak platí jedna jediná zásada – vyhněte se tomu, aby si někdo všiml, že na jeden den přebýváte v těle někoho jiného a nepleťte se do jeho života.
Vše je v pořádku, až do rána, kdy se probudíte v těle Justina a zamilujete se do jeho přítelkyně Rhiannon. Od toho okamžiku všechna pravidla, podle nichž jste až do teď žili, přestávají platit. Konečně se objevil někdo, s kým chcete být den co den.

7 comments:

  1. Den co den vypadá zajímavě :)

    ReplyDelete
  2. Vypadá to hodně zajímavě a pokud kniha bude dostupná u nás v knihovně, tak si ji na 100% vypůjčím :))

    ReplyDelete
  3. Tak ďalšia knižka, ktorá ma tu zaujala. :)

    ReplyDelete
  4. Páni, tak to vypadá dost dobře!:O Ty si chceš vždycky přečíst tak dobré knížky!:D Kvůli tobě jsem se začala učit španělsky, sledovat Gossip Girl a aby toho nebylo málo, tak jsem Gossip Girl úplně posedlá, takže co jsi mi napsala, že knížky jsou taky dobré, tak jsem začala číst. Už jsem asi u 8. dílu a vůbec nevím, co budu dělat, až to dočtu!:D Asi začnu číst další knížky, o kterých jsi psala, třeba i tuto:D:)

    ReplyDelete
  5. GG je jako seriál úžasný!:D Asi mám taky radši seriál :) A nejradši...noo...asi Blair:D Je tam hodně dobrých postav, ale Blair mám asi opravdu nejradši. A je to právě zajímavé, protože s ní nemám ani moc společného:D

    ReplyDelete
  6. Tak to je skvělé!:D

    ReplyDelete
  7. Ten dej znie parádne :)

    ReplyDelete