October 28, 2013

The Goodreads Tag


A je tady další Tag! Všichni určitě (snad) znáte stránku GoodReads, kdo ji nezná tak to musí hned napravit a podívat se na goodreads.com! Je to stránka o knihách, můžete tam knihy hodnotit, psát na ně recenze a mnoho dalších věcí!
Tento tag jsem našla u ColdTeaAndCrumbs a rozhodla se, že tento tag udělám také, protože GoodReads mám opravdu hodně ráda!! Otázky pro tento tag jsou:

1) Jakou knihu jsi naposledy označila jako "read" (přečtenou)?
Hush, Hush od Beccy Fitzpatrick. Recenzi na tuto knihu jsem již na blogu zveřejnila a vy si ji můžete přečíst a pár článků níže.

2) Co momentálně čteš?
Momentálně čtu knihu, o které jsem si ani moc nemyslela, že by mě mohla bavit a světe div se ona mě baví! Mluvím o knize, kterou mi doporučila má paní učitelka angličtiny. Kniha se jmenuje The Absolutely True Diary of Part-Time Indian a napsal ji Sherman Alexie. Je to super!! 
3)  Jakou knihu jsi naposledy označila jako "to-read" (k přečtení)?
Naposledy jsem si jako to-read knihu označila první díl série A Song of Ice and Fice (Píseň ledu a ohně) s názvem Game of Thrones (Hra o trůny) od George R. R. Martin. O této sérii jsem toho hodně slyšela a také jsem viděla (jen) první sérii stejnojmenné seriálové adaptace od stanice HBO. Jedna kniha této série má asi 800 stran, takže to není nic malého ale i tak bych si to jednou velmi ráda přečetla!
4) Kterou knihu máš v plánu si přečíst jako další?
Jako další si přečtu knihu The Perks of Being a Wallflower od Stephena Chbosky. Ještě jsem ji bohužel nečetla ale jakmile mi dorazí, tak si ji přečtu. Konečně jsem si něco sama poprvé objednala z Book Depository. BookDepository.co.uk je britský web, kde si můžete objednat knihy v angličtině a neplatí se tam poštovné! Tvrvá to tedy asi těch 7 - 10 dní než zásilka dojde až do Česka ale stejně to vyjde levněji než kdyby jste to kupovali přes internet z českých stránek. A nově také můžete platit v českých korunách!! Svou objednávku jsem odeslala asi před dvěma dny, tak jsem zvědavá kdy dorazí!
5) Používáš hodnocení knih pomocí hvězdiček?
Ano. Myslím, že je to velmi jednoduchý a rychlý způsob jak ohodnotit knihu. 

6) Děláš The 2013 Reading Challenge?
Ano! Na GoodReads jsme od Února 2013, takže jsem s touto challenge nezačala úplně od začátku roku. Jako svůj goal jsem si dala, že za tento rok přečtu 40 knih, zatím jsem jich přečetla asi 30 a jsem docela dost pozadu :D Bohužel se musím ale věnovat i jiným věcem než je čtení!

7) Máš wishlist?
Vlastně mám takové wishlisty dva! Jeden se jmenuje "to-read", tam si dávám knihy, které bych chtěla někdy jednou přečíst a pak mám "want-to-read" a tam si dávám, knihy, které si asi v blízké době přečtu!

8) Jakou knihu si chceš koupit?
Velice ráda bych si koupila knihu Looking for Alaska od Johna Greena. Tato kniha má vyjít začátkem listopadu v češtině, takže jakmile výjde, tak si jí objednám a Ježíšek mi ji pak naloží pod stromeček! :D

9)  Máš nějaké oblíbené citáty k knih? Jaké?
Oblíbených citátů mám hned několik. Většina z nich pochází z knihy The Fault in Our Stars od Johna Greena, kterou jak všichni víte naprosto miluji. Mé nejoblíbenější citáty z této knihy jsou:
"I fell in love the way you fall asleep, slowly and then all at once" (A já se zamilovala jako když člověk usíná, pomalu a najednou docela)
"That's the thing about pain, it demeds to be felt" (Bolest se dožaduje procítění), a další! Dále jsme si také oblíbila citáty ze série The Mortal Instruments, protože Jace je prostě vtipný!! Těch dobrých citátů je hodně a já je zde všechny vypisovat nebudu :D kdo by si je chtěl přečíst, tam může na mém profilu na GoodReads.

10) Kdo je tvůj oblínený autor?
Tak těch oblíbených autorů není zas tak moc ale na druhou stranu nedokáži vybrat jen jednoho! Již z dětství mám nesmírně ráda C.S. Lewise, protože napsal Letopisy Narnie a já miluji Letopisy Narnie snad ještě více než Harryho Pottera! A momentálně jsme si nesmírně moc oblíbila, již několikrát zmíněného Johna Greena! Také mám velmi ráda Dana Browna, protože jeho knihy jsou prostě úžasné!!

3 comments:

  1. The Perks of Being a Wallflower je skvelá knižka. Odporúčam. Ja som ju prečítala za pár dní, takže to je znamenie, že ma fakt bavila. :)

    ReplyDelete
  2. To je super! :) Perks of Being a Wallflower jsem nečetla, ale film byl boží! :) A Hru o trůny si chi pustit ten seriál :D :) Můj oblíbený autor je Jo Nesboa Rowlingová :)

    ReplyDelete
  3. Perks of Being a Wallflower si chcem tiež prečítať, film milujem :3 Páči sa mi,že tu spomínaš Greena a "I fell in love the way you fall asleep, slowly and then all at once" :3 Milujem to :) Ešte to nemám dočítané, ale zbožňujem to. Nemám veľa času a niekedy mi je aj ľúto, aby to tak skoro neskončilo :D Je to fakt dokonalá kniha. Určite ju nečítam naposledy :)

    ReplyDelete