November 24, 2013

It's time for YouTube #15

Toto meme pochází od Julie R.

Už jsem si myslili, že jsem na toto meme naprosto zapomněla co? Kdepak, nezapomněla!! Dnes vám přináším další várku videí, které mám na YouTube ráda. Tak nějak jsem toto meme přetvořila jako meme youtuberů, no snad nevadí. Představím vám youtuberku, která má jen 450 tisíc odběratelů, možná se to zdá jako hodně ale myslím že zrovna Emma si jich zaslouží mnohem více. Jak jsem již zmínila tak ona Youtuberka se jmenuje Emma, celým jménem Emma Blakery, na YT známá jako Emma Blakery. Nevěnuje se pouze natáčení vloggů ale mimo toho také zpívá, už dokonce nazpívala a natočila vlastní písničku a videoklip. Emma je (jako většina vloggerů v tomto meme) z Británie a má opravdu super názory. Teda, co jí musím trošku vytknout že docela dost mluví vulgárně ale jinak je naprosto v pohodě. Její videa mám opravdu velmi ráda.

Již zmiňovaná písnička/video, která nese název Go The Distance.

Video, které Emma nahrála před Halloweenem. Mluví v něm o tom, proč je Halloween na h****. Musím se přiznat, že s ní docela souhlasím, osobně taky Halloween nemusím.

Všichni znáte Google+ a také všichni nepoužíváte Google+. Nebo se snad pletu? Neznám jediného člověka, který by Google+ používal! No a Emma napsala super písničku o tom co si myslím (myslím že není jediná) o Google+.

Toto je jen zlomek videí, které Emma vytvořila. Mnohem více jich najdete na jejím YouTube kanále, který se jmenuje Emma Blackery.

1 comment:

  1. Tak to tretie video ma dostalo, ale keď sa tak nad tým zamyslím ono je to vlastne pravda. :D

    ReplyDelete