December 25, 2013

Emerald Green - Kerstin Gier

Název: Zelená jako smaragd (Org. Smaragdgrün) 
Série: Drahokamy (Org.Liebe geht durch alle Zeiten)
Díl: 3.
Autor: Kerstin Gier
Nakladatelství:  CooBoo
Počet stran: 416
Četla jsem: v češtině
Anotace:  Gwendolyn má zlomené srdce. Zdá se, že Gideonovo vyznání lásky bylo pouhou fraškou, aby šel na ruku jejich úhlavnímu nepříteli, hrozivému hraběti Saint Germainovi. Ale pak se stane něco naprosto nepochopitelného a Gwennin svět je vzhůru nohama. Jí i Gideona čeká dech beroucí úprk do minulosti, a taky menuety, paruky, kordy a divoké pronásledování a nad tím vším se vznáší otázka, zda se dá stav pokojové fontány vůbec léčit… 

Můj názor:  Stejně jako tomu bylo u předchozího, druhého, dílu tak i tento plynně navazuje na konec toho předchozího. Díky tomu má čtenář pocit, že nikdy nepřestal číst první knihu. 


Hlavní hrdinka trilogie, Gwendolyn si je vědoma svého postavení jako cestovatelka časem a začíná se zapojovat do všech možných činností týkající se tohoto tématu. Především je posílána spolu s Gideonem na různé (mnohdy nebezpečné) akce v minulosti.
Postupně jak Gwen začíná pronikat do tajů Strážců tak objevuje nové a důležité věci, které začínají měnit celý děj událostí. 

Je docela jasné že postupem času se Gwendolyn zdokonaluje ve věcech cestování času ale to pořád neznamená že přestane být přirovnávána ke své otravné sestřenici Charlotte. To Charlotte měla časocestovací gen zdědit původně místo Gwen. Charlotte je považována za chudinku, protože na své cestování v čase se připravovala celý život a teď z toho nic nebude. 


Další důležitou postavou v celém příběhu je Gideon de Villiers, diamant v kruhu dvanácti časocestovatelů. Gideon s Gwen cestuje do minulosti a spolu vyřizují různé důležité záležitosti. Je samo sebou že se do něj Gwen zamiluje. A taky se zamilovala. On jí Gideon lásku chvíli oplácel ale poté jí docela hnusně odkopnul s tím, že všechny jeho city k ní byli falešné. Samo sebou že Gwen je z toho zničená, kdo by taky nebyl že? Hodiny a hodiny stráví na telefonu se svou nejlepší kamarádkou Leslie mluvením o tom, jaký je Gideon parchant.
Leslie je další důležitou postavou v celé sérii. Ona a Gwen jsou nejlepší kamarádky a Leslie také Gwendolyn pomáhá hledat věci týkající se cestování v čase. 
Další z důležitých postav v knize je Lucas, dědeček Gwendolyn, se kterým se Gwen několikrát setkala při svých cestách do minulosti. 

Kniha je ze začátku dalo by se říci, možná i docela nudná ale jak se pomalu blíží je konci, tak začíná nabírat na obrátkách a pak najednou bum a vy jste vyděšeni z toho co se právě stalo. Nebudu tady spoilerovat ale jediné co řeknu je, že takový konec jsem opravdu nečekala! 

Celkově se mi tato trilogie Drahokamy líbila. Upřímně jsem od toho čekala něco trošku jiného ale na druhou stranu to bylo dost dobré. Námět byl hodně dobrý ale anotace trošku matoucí. Každopádně je to jedna z nejlepších sérií co jsem četla!

Hodnocení:  9 / 10

6 comments:

  1. Recenzi an tohle radči číst nebudu, protože se to chystám číst. :D No já bych se taky měla učit. :) Češtinu a matiku, ale nechcce se mi vůbec :D

    ReplyDelete
  2. Tuto trilogii mám taky dost ráda, jsem ráda, že se ti to líbilo:3:)
    Jinak zapomněla jsi se ještě zapsat do kontroly affs (mám to napsané v horním boxu), tak se prosím zapiš, nerada bych o tebe přišla:)

    ReplyDelete
  3. Nikomu! :D No tak to tě lituju, já si musím udělat na němčonu referát na Hitlera, ale naštěstí česky. :D

    ReplyDelete
  4. Jsem zpět na blogu a doufám, že jsme stále affs.... Pokud ne, omlouvám se za neaktivnost a přeji krásné prázdniny a šťastný Nový Rok! :-)

    ReplyDelete
  5. Na mém blogu je vyhlášení Affiliates, koukni se prosím. :)
    http://iheart-fanning.blog.cz/1312/vyhlaseni-kontroly-affiliates

    ReplyDelete
  6. Nezapisovala :) Kontrolovala jsem to teďkon znovu. http://iheart-fanning.blog.cz/1312/neohlasena-kontola-affiliates-maly-naber

    ReplyDelete