December 21, 2013

On my wishlist #30

Toto meme pochází z Book Chick City a každou sobotu uveřejním jednu knížku, kterou si chci přečíst.
Název: Deklarace
Autor: Gemma Malley
Anotace:  Velká Británie, rok 2140. Život na Zemi se změnil od základů. Lidská civilizace už není ohrožena smrtelnými nemocemi, na které věda objevila léky. Nesmrtelnost však přináší i možná rizika - největším z nich je přelidnění. Proto byla přijata Deklarace - každý obyvatel může mít jen jedno dítě... Kdo zákony poruší, bude potrestán. Patnáctiletá Anna se narodila rodičům, kteří měli dvě děti. Nyní je označována za "Přebytečnou". Jaký život ji čeká? Dokáže se vyrovnat se svým osudem vyděděnce?

5 comments:

  1. Je možné, že toto neznám O.o .. Ale anotací mi to něco strašně připomíná, že by Přebytečné? .. nevím :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kačč, mne sa tiež zdá, že je to tá kniha :)

      Delete
    2. Našla jsem si to!!! :D A ano, je to ono .. New vydání! Kdo to kdy viděl, aby se při novém vydání měnil i název knihy .. chcou v tom lidem dělat bordel O.o :oD

      Delete
  2. Já moc nemusím takové knížky 'z budoucnosti', ale tahle celkem vypadá dobře:)

    ReplyDelete
  3. Deklaraci smrti už mám doma a těším se až si jí přečtu :)

    ReplyDelete