January 03, 2014

Cassandra Clare

Jméno: Judith Rumelt
Pseudonym: Cassandra Clare
Datum narození: 24. července 1973
Místo narození: Teherán, Írán

Cassandra se narodila americkým rodičům v Íránu. Většinu svého dětství strávila cestováním, než jí bylo 10 let žila v Anglii, Francii a Švýcarsku.
Po střední škole žila v New York City a Los Angeles, kde pracovala v různých časopisech. Nejdříve začala psát pod pseudonymem Cassandra Clairová fanfiction na Harryho Pottera a Pána prstenů. Jmenují se The Draco Trilogy a The Very Secret Diaries.
Poté začala psát trilogii The Mortal Instruments, pod již upraveným pseudonymem, Cassandra Clare. Tato trilogie se rozrostla na šest dílů. Cassandra se svého vytvořeného světa nehodlá vzdát a napsala ještě trilogii Infernal Devices. Ale ani to není Cassandře dost a ještě má v plánu vydat trilogii The Dark Artifices.
Cassandra momentálně žije se svým snoubencem a dvěma kočkami ve státě Massachusetts.

4 comments:

  1. Já pořád nevím, co si o té spisovatelce mám myslet... každou chvíli mi přijde, že na ní vyletí nějaká špína... Ale nějak to vůbec neberu na vědomí... MIluju její knihy a postavu Jace a všechno ostatní je mi tak trochu tabu... píše co chci číst a za to jí uznávám... :D

    ReplyDelete
  2. Ani jsem nevěděla, že jméno Cassandra Clare je pseudonym :D

    ReplyDelete
  3. Netušila som, že má pseunodym. Každopádne, mňa si TMI získala na plnej čiare :) Akurát som sa rozplývala nad Jaceovými hláškami :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uff... teda, netušila som, že CC je jej pseunodym :D Myslela som, že je to jej pravé meno :)

      Delete