January 02, 2014

Hitparáda knih 2013

Rok 2013 je za námi a nás čeká rok nový, tentokrát 2014! Všem vám přeji ať se tento rok vydaří a je lepší než ten předchozí!
Můj blog se především týká knih, které velmi ráda čtu a také o nich píši. Na blogu budu pomalu již rok a za ten rok jsem přečetla docela dost báječných i méně báječných knih. Chtěla bych se s vámi podělit o knihy které mě nadchli a také o ty, které mě moc nenadchli. Proto také dělám tuto Hitparádu knih za rok 2013.

Také jsem si ze zvědavosti zjistila, která kniha co jsem minulý rok přečetla je ta nejdelší a která ta nejkratší.
Nejdelší:  Allegiant - Veronica Roth (526 stran)
Nejkratší:  The Absolutely True Diary of a Part-Time Indian - Sherman Alexie (230 stran)

Nejlepší knihy:
- The Perks of being a Wallflower - Stephen Chbosky
- The Fault in Our Stars - John Green
- Beautiful Disaster - Jamie McGuire
- Looking for Alaska - John Green

Nejlepší série:

- Mediator - Meg Cabot
- Ruby Red - Kerstin Gier
- Divergent - Veronica Roth
- Unearthly - Cynthia Hand
- The Mortal Instruments - Cassandra Clare

Největší překvapení:
- Mediator - Meg Cabot
- The Absolutely True Diary of a Part-Time Indian - Sherman Alexie
- Beautiful Disaster - Jamie McGuire
- Ruby Red - Kerstin Gier

Největší zklamání:
- Hush, Hush - Becca Fitzpatrick
- Shatter Me - Tahereh Mafi

Nejromantičtější:
- The Fault in Our Stars - John Green
- Anna and the French Kiss - Stephanie Perkins

Nejlepší hrdina:
- Four (Čtyřka) - Divergent - Veronica Roth - Čtyřka je jeden z mých nejvíce nejoblíbenějších mužských postav! Je naprosto úžasný!! Jeho vztah k Tris je krásný! Čtyřka je jeden z nejlepších mužských hrdinů vůbec!
- Jace Wayland - TMI - Cassandra Clare- Na Jaceovi mám moc ráda jeho smysl pro humor! A prostě je úžasnej!! 
- Charlie - The Perks of being a Wallflower - Stephen Chbosky- Charlie je neskutečně milej a hodnej! Líbí se mi že i přes to vše co se s ním v knize děje je to pořád ten stejný Charlie se kterým jsem se seznámili na začátku! Moc ráda bych jej měla za nejlepšího kamaráda!!
- Augustus Waters - The Fault in Our Stars - John Green- Augustus Waters je naprosto dokonalý! Miluju jeho metafory a smysl pro humor! Gus je moje srdcovka, moje nejvíce nejoblíbenější mužská postava! Zbožňuju ho!
- Étienne St.Clair - Anna and the Frech Kiss - Stephanie Perkins- No nezabíjeli by jste už jen pro to jméno? Já tedy jo! Étienne je brito-americano-francouz je naprosto okouzlující, šarmantní a doslova k sežrání!

Nejlepší hrdinka:
- Hazel Grace Lancaster - TFiOS - John Green- Hazel jsem si zamilovala snad okamžitě! Je to úžasná ženská postava, která i když má rakovinu tak žije a ví jaké je to se doopravdy zamilovat.
- Alaska Young - Looking for Alaska - John Green- Aljaška Youngová je ta nejvíce nejnepochopitelnější ženská postava, o které jsem kdy četla! Ale zbožňuju ji! Moc mám ráda její chování a taky vztah k přátelům! 
- Tris Prior - Divergent - Veronica Roth - Takto si představuji hrdinku!!! 

Brečela jsem:
- TFiOS - John Green
- Looking for Alaska - John Green
- co více k tomu říci? je to John Green! To se dalo čekat :D

Nejnudnější:
-Hush, hush - Becca Fitzpatrick-  Já jsem prostě této sérii nemohla vůbec přijít na chuť! Nebavilo mě to, bylo to nudné, předvídatelné a prostě ne! Hush, hush ne!!

8 comments:

  1. Hvězdy nám nepřály je úžasná kniha a já jsem ráda, že jsem si jí přečetla. Na Hledání Aljašky se začínám čím dál tím víc těšit :)

    ReplyDelete
  2. Zrovna čtu Město z kostí:3:)
    Skvělý článek:)

    ReplyDelete
  3. Tys nebrečela u Divergent?? Já šíleně! :D :D
    Jinak se sériemi souhlasím :3
    A krásná katastrofa byla překvapením?? Pro mě ani ne, teda ne že bych to přímo čekala takovéhle, ale věděla jsem do čeho du a tu knížku jsem milovala.. :3
    A to největší zklamání.. ty dvě teda číst nemám?? :D

    ReplyDelete
  4. Páni, milujem takéto články, Monie :) Veľmi sa ti to podarilo. Vo väčšine s tebou súhlasím a v tom, v čom nesúhlasím je jedine preto, lebo som tie knižky ani nečítala, takže neviem :D Veľmi si túžim prečítať Divergent a Looking for Alijaska. Greena úplne milujem, má dokonalý štýl písania. Momentálne čítam druhú knihu Mortal Instruments a neviem sa toho nabažiť :)

    ReplyDelete
  5. Perks o Being Wallflower, Divergent a Hvězdy nám nepřály si chci přečíst. :)

    ReplyDelete
  6. Dobře, tak já přečtu obě dvě tvá zklamání a uvidím, co potom budu říkat sama.. :D :)))

    Klidně do nich.. jestli tě to bude bavit, taky ráda uvítám články o autorech tady :-) :-)

    ReplyDelete
  7. Super ! :)) Už se těším ! :)

    ReplyDelete
  8. Ach jo a já si ještě nepřečetl Město z kostí ani The Perks of being a Wallflower, tak snad na to dojde letos :)

    ReplyDelete